Gå til innhold

trenger hjelp til ond plan mot min søster.

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har nå en 17 år gammel søster som ikke har peiling på pc. Ja du gjettet rett hun bruker kazaa har fult av spyware osv.

Da trenger jeg litt hjelp til å få den kjerringen ut av nettet eller bare rett og slett blokke all trafikk ut og inn fra pcn hennes.

Men alt må gjøres fra min pc, kan gjerne formatere pcn hennes o.l. Men som sagt DET MÅ GJØRES FRA MIN PC.

Håper dere har noen ideer rundt dette. :yes:

vet jeg er en evil man, men når jeg ikke kan game blir jeg forbanna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åå føckings englebarn dere var da. Hjelp meg å vere ond.

:innocent:

Jeg kan love deg at du dør en smertefull død hvis du formaterer hele hardisken hennes, og hun mister allt hun eier å har på den..

Derfor synes jeg du heller burde snakke med henne, å forklare saken, så kan jo hun ta backup av tingene hun ikke vil miste først, så kan du ta en grundig formatering, med etterfølgende reinstalasjon av spyware/virushemmende programmer.

Lenke til kommentar

Du bør nok heller snakke med henne, lær henne litt om hvordan opptre på internett osv. Så tar du backup av bilder, musikk osv på pcen hennes, formaterer disken og installerer windows på nytt...

Så bytter du ut kazaa med limewire PRO (viktig med PRO, den er spyware fri), installerer Microsoft antispyware, Avast antivirus og netlimiter. Da holder du pcen hennes fri for spyware, virus osv og du kan begrense hennes båndbredde slik at hun ikke bruker alt...

Lenke til kommentar

:nei::nei: du kommer til å få igjen. dakar deg når hun kommer med saks og kniv bort til pc en din:P så velg heller det snille alternativet du:

gjør som sagt. ta backupp av bilder, private filer osv. formater, legg inn antivirus(avg er gratis og veldig bra antivirus program) og spybot program(ad-aware gjør susen) så kan du eks få bytta ut kazza, til eks: limewire pro, beshared osv :thumbup:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
åå føckings englebarn dere var da. Hjelp meg å vere ond.

:innocent:

Gjør som de anbefaler du. Hjelper du henne med å holde maskinen ren har du en varig løsning istedet for en forbanna søster. Så var det sagt.

Men uansett løsningen du velger har du postet på feil sted. Dette er et forum for hardware-relaterte spørsmål som ikke har sin egen kategori.

Spørsmål om spyware med mere hører hjemme annentsteds på forumet, nærmere bestemt under Programvare:Sikkerhet. Spørsmål om nettverk har sin egen kategori her under Hardware. Prøv en av de stedene med en mer konstruktiv innfallsvinkel til problemet.

Stenges på grunn av feilpost.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...