Killer_DT Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg vurderer å skaffe meg fasttilkobling fra INO, men de tar 620kr for å åpne porter i brannmuren! Jeg tenker at det må være noen som har peil på hvordan man konfer denne brannmuren! Har søkt litt rundt (google) og har funnet hjemmesiden til produsenten men der står det ikke en eneste konkret ting! Modemet er en Marconi SDA-1 Noen som har peil? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hmm... det ino saken har jeg oxo prøvd å kontakt for å få skjekke om jeg kan få de, men med en hjemeside og en kunde behandling som er verre en telenor sinn så kommer jeg ikke langt. trenger du den routeren da?? jeg kan ikke å åpne portene på den men dersom du kjenner noen som er eks. ccna eller.no så få de til å logge seg på routern din og slette de linjene da. eller du kan maile produsenten og spørre etter ipen til den og logge deg på selv oxo spørre om hvordan du skal gjøre det på beste mulige måte. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Ja huffameg da. Tenke seg til. INO tar betalt for å utføre en tjeneste. Nei og nei hvor skal dog dette ende :razz: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: tivolieselet skrev (2002-07-28 23:52):hmm... det ino saken har jeg oxo prøvd å kontakt for å få skjekke om jeg kan få de, men med en hjemeside og en kunde behandling som er verre en telenor sinn så kommer jeg ikke langt. Vet har sendt sikkert 4 mailer til dem og ingnen har ejg fått svar på! Routeren er jo intergert i modemet, eller? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 07:30, Dan Hansen skrev:Ja huffameg da. Tenke seg til. INO tar betalt for å utføre en tjeneste. Nei og nei hvor skal dog dette ende :razz: Hehe... Det er intet mindre enn en skandale. :smile: Men når man allerede betaler ganske mye, og har bundet seg til et langt kundeforhold, er det vel ikke urimelig at mindre tjenester ytes uten ekstra kostnad som en service til kunden? LeD Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hjelper ikke akkurat så mye om du er ccna her da. Cisco routerne har os vet du, ikke noe cisco det der nei. Kan jo altids hjelpe deg jeg da, men tviler på om jeg får kontakt med den routeren din. Få en utskrift av configen jeg, så kan jeg rekonfigurere den til deg hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Tantor_ skrev (2002-07-29 15:29):Hjelper ikke akkurat så mye om du er ccna her da.Cisco routerne har os vet du, ikke noe cisco det der nei.Kan jo altids hjelpe deg jeg da, men tviler på om jeg får kontakt med den routeren din.Få en utskrift av configen jeg, så kan jeg rekonfigurere den til deg hvis det lar seg gjøre. Er det meg du snakker til? I såfall så må jeg si at jeg bare vurder å skaffe meg ino, jeg har det ikke ennå. Fikk forresten mail fra ino idag, de lurte bare på hvor jeg bodde, kanskje de skal cappe båndbredden min hvis jeg bestiller hos dem, fordi jeg lager slikt oppstyr! Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-07-29 15:18, LeD skrev: Quote: Den 2002-07-29 07:30, Dan Hansen skrev: Ja huffameg da. Tenke seg til. INO tar betalt for å utføre en tjeneste. Nei og nei hvor skal dog dette ende :razz: Hehe... Det er intet mindre enn en skandale. :smile: Men når man allerede betaler ganske mye, og har bundet seg til et langt kundeforhold, er det vel ikke urimelig at mindre tjenester ytes uten ekstra kostnad som en service til kunden? LeD INO har ikke binding bare så det er sagt Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-07-29 15:08, Killer_DT skrev: Quote: tivolieselet skrev (2002-07-28 23:52): hmm... det ino saken har jeg oxo prøvd å kontakt for å få skjekke om jeg kan få de, men med en hjemeside og en kunde behandling som er verre en telenor sinn så kommer jeg ikke langt. Vet har sendt sikkert 4 mailer til dem og ingnen har ejg fått svar på! Routeren er jo intergert i modemet, eller? Det er pga du ikke har sendt det til denne adr [email protected] da skal du nok få svar Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-07-28 22:02, Killer_DT skrev:Jeg vurderer å skaffe meg fasttilkobling fra INO, men de tar 620kr for å åpne porter i brannmuren! Jeg tenker at det må være noen som har peil på hvordan man konfer denne brannmuren! Har søkt litt rundt (google) og har funnet hjemmesiden til produsenten men der står det ikke en eneste konkret ting!Modemet er en Marconi SDA-1Noen som har peil? Det kan jo være noe de må gjøre på senderen Lenke til kommentar
LeD Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 09:47, Mumiene skrev:INO har ikke binding bare så det er sagt De spikrer jo en antenne på taket ditt og borer masse hull i hele huset. :smile: Det "binder" jo litt... For begge parter... LeD Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 De spikrer jo en antenne på taket ditt og borer masse hull i hele huset. :smile: Det "binder" jo litt... For begge parter... LeD Og det koster 2000kr i monteringsgebyr... Jeg har fått mail fra dem nå! Og de er like vanskalig som de alltid har vært, jeg skal klare meg uten dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå