Hntr Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ok, det er greit, jeg spiller selv mye cs og jeg liker det! Du trenger å bytte ut skjermkortet og prossesor! Lenke til kommentar
Blackthorne Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) 100 fps "all the way" med et 7800GTX er sterkt overdrevet i CS 1.6, som Hntr sa. Skjermkortet han linket til gir deg mer enn 100 fps i CS uansett, men til Q4 aner jeg ikke hvordan et XFX GeForce 6600GT vil oppføre seg. Trolig holder det godt nok. Endret 14. juli 2005 av Blackthorne Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Det kommer jo an på om du vil bruke så mye penger. Men du sier du bare spiller CS, det er krever jo ikke noe særllig rått system, men Q4 har eg ikke engang hørt om, så hva det krever er det ikke godt å si. (Spiller ikke CS) Men det oppsettet drar ivertfall BF2 godt om du kommer til å spiller det. (Men tror ikke det vil dra det på fullt faktisk, pågrunn av lite minne) Så til CS burde det vel holde med 5 000. (1,6 og CS:S) Endret 14. juli 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Behold pc-en din, den duger fint til CS 1.6, så kjøper du ny pc når Q4 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå