SteinF Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Er på utkikk etter bærbar datamaskin som skal brukes til surfing og skriving. Blir nok også å bruke den på prøver og lignende på skolen. Kravene til datamaskinen er: -Stille -God batterilevetid -God skjerm (minst 15") Takker for alle svar. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Bare for å bemerke det, så handler det ikke alltid om å ha størst skjerm. Jeg tror de fleste ville valgt 15tommer fremmfor en 17tommer. Større skjerm = større og tyngre pc. Endret 10. juli 2005 av eunaas Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bare for å bemerke det, så handler det ikke alltid om å ha størst skjerm. Jeg tror de fleste ville valgt 15tommer fremmfor en 17tommer. Større skjerm = større og tyngre pc. Han sier jo at han vil ha en god 15" Tommer. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Bare for å bemerke det, så handler det ikke alltid om å ha størst skjerm. Jeg tror de fleste ville valgt 15tommer fremmfor en 17tommer. Større skjerm = større og tyngre pc. Joda det er jeg klar over, men 15" er altså en minimum. Under 15" blir for uvant. Størrelse er ikke så viktig, da den for det meste vil stå nede i stua Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Er bærbar PC'en som er ukens tilbud på komplett et godt valg? Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå