Wyldelife Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bare elsker dnene msuikken, de rimer på en herlig måte. Man hører hva dme sier, og de har en rytme som får deg til å bevege deg! Beste rap bandet ever! Hva synes dere? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Blir aldri lei av "It's like that". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hører minimalt på rap og slikt, men hører på RUN DMC og Snoop'ern. Sistnevnte er totalt overlegen når det gjelder flow og rytme. Skulle vært på Roskilde eller Quarten og hørt. Nååååffin bøh a jiiii-thaaaang beeeeejbi! Endret 10. juli 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 "It's like that, and that's the way it is!" Snupærn er også god, nei, han er BEST. Gin & juice 4 teh win Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 "It's like that, and that's the way it is!" Jeg drømmer om å kunne klare å breake når jeg hører den sangen der. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Snap vs RUN DMC - Rythm is a dancer. RUN DMC er knall, eneste rap jeg hører på. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Rock box er det eneste brukelige fra dem Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alt av Run DMC er bra synes jeg. Har hørt dem siden tidlig 90tallet og synes dem er knallbra. Masse bra beats, to rappere som satte rap-standarder for alltid og meget bra producing. Det som er bra med Run DMC er at de trenger ikke å slenge noe særlig med leppa for å ha gode tekster og sanger. Jeg vil anbefale disse låtene: - Rockbox; Herlig blanding av det som Run DMC står for: Hiphop og rock - Walk this way; Sammen med Aerosmith har de laget en god kombinasjon av rap og hardrock - It's Like That; Sett på som en av de ultimate old-school sangene - Christmas time in Hollies Queen; Fin julesang ala DMC - It's Tricky; En meget bra partysang med en utrolig bra beat. Vil også anbefale albumet: The Orginal Rhymes - Run DMC Greatest Hits. Meget bra oldschool rap. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Run DMC er ekte old school rap. Det var vel det første jeg hørte av hva jeg forsto ble kalt rap den gang for leenge siden. Videoen "Walk this way" med Aerosmith var også en åpenbaring i seg selv :!: Tror nesten jeg må torrente den.. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Run DMC er veldig kult! Kule låter som fenger, vakkert! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Flinke folk - moro at de dro Aerosmith opp av gjørma og Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Etter at Jam Master Jay eller no døde, så gjorde de comback, tror jeg. Har en nylig plate, der de alle ser litt gamle ut. King of Rock er jo også kul. "Im the king of rock, there ain't nuttin' higher. I won't stop rockin' 'till i retire!" Lenke til kommentar
J_lle Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 RUN DMC har usaklig bra flow og råe beats Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Run DMC er the king of rock. Kjempe tøffe sanger, liker Rock Box spesielt. Kjøpte tilogmed "My Adidas" fordi det er så Run DMC. (sko for den som ikke skjønte) Edit: Forklaring barn Endret 11. juli 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 "It's like that, and that's the way it is!" Jeg drømmer om å kunne klare å breake når jeg hører den sangen der. Du aner ikke hvor mange timer jeg har breaket etter den sangen der. Gikk lei av hele hip-hop stilen (inkl. musikken), men det er morsomt å hør på noen av de gamle favorittene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Slettes ikke dårlig Aller første rapcden jeg kjøpte.. Åpnet dørene til masse artig musikk etter hvert Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Run DMC, Public enemy og Grandmaster Flash for å nevne noen, må uten tvil være de beste innen hiphop. Er så lei av den driten som er kommet i det siste på rapsiden. De hadde i allefall noe å komme med i tekstene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå