Nstin Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dette kommer sikkert til og virke som en veldig merklig ting å be om men.. Er det noen her som har en film, eller kan lage en film av en orc rogue med sprint rank 2? Så en orc som sprintet med rank 2 engang, og det var bare så fett å se på! Edit: formulering i topic Endret 10. juli 2005 av Nstin Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) hmm er en orc rogue med sprint rank 2....har du noen programmer til å lage film med å et sted å legge ut?? Endret 10. juli 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) hmm er en orc rogue med sprint rank 2....har du noen programmer til å lage film med å et sted å legge ut?? har program ihvertfall Fraps hvis ikke filmen er stor kan jeg legge den ut på en home.no side jeg har og btw: TAKK! Endret 11. juli 2005 av Nstin Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Nå har jeg filmen den er på 78 022kb Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Du må åpne den i Windows Moviemaker og lagre den som film der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå