Boralis Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ok, vet jeg muligens kaster bensin på bålet, men det jeg ønsker å diskutere her er folks syn på dette med å kunne få en bedre vare som erstatning for en defekt. Altså at om en har en defekt cpu, grafikkort eller andre ting så kan man sende dette inn til enkelte webbutikker og så få en annen/bedre vare igjen ved å betale et visst mellomlegg . Da slår det meg, ok for de som er ærlige, men hva med dem som rett og slett spekulerer i dette ?? Jeg vet selv om personer som har "oppgradert" sin pc akkurat på denne måten, nemmelig at deres grafikkort "tilfeldigvis" tok kvelden akkurat samtidig som webbutikken fikk inn det nyeste nye Grei om et har et std kort og får byttet i et annet som tilsvarer dette,men når feka et 6800 kort ryker og kunden da absolutt vil ha dette byttet mot et 7800 kort,burde det da ikke ringe en bjelle og at netbutikken sa nei eller om de sa ja så fikk du bare det samme for det som forventet bruktpris og ikke full pris Noen andres tanker rundt dette ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Mange systemer i vanlige kjeder som har blitt mye mere innviklet akkurat for å prøve å stoppe denslags, men noen greier det jo ennå. Nettbutikkene sammarbeider kanskje ikke så det kan jo bli vanskelig, men en god idé hadde vel vært og startet opp en liten bedrift og fått med psdata, komplett eller netshop (såklart flere også...) og dele info om kunder som har gjort dette flere ganger eller som kan virke litt på kanten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå