Fosse Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Endret 10. juli 2005 av Fosse Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Såvidt jeg har forstått dette, så ligger den begrenisningen i protokollen som benyttes for å sende meldinger frem og tilbake, så jeg tror ikke det er mulig å omgå den sperren. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har merket at det går an bare å skrive et bestemt antall tegn i ein melding i messenger. Irriterende når jeg ska skrive noe langt å må dele opp. Er det en måte å omgå den sperren? Såvidt jeg har forstått dette, så ligger den begrenisningen i protokollen som benyttes for å sende meldinger frem og tilbake, så jeg tror ikke det er mulig å omgå den sperren. Synd Men det man kan gjøre er jo å lime inn det man skal sende i Notisblokken og lagre for å så sende over MSN. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Messenger Plus har en funksjon for å booste max message size til 1100 tegn. Bare husk å velge vekk sponsorsoftware når du installerer Endret 10. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Messenger Plus har en funksjon for å booste max message size til 1100 tegn.Bare husk å velge vekk sponsorsoftware når du installerer For at det skal fungere må vel begge ha Messenger Plus i så fall? Messenger Plus er forøvrig et stykke programvare som blir nektet installert her i heimen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 nope, det holder at den ene parten har...iallefall i min erfaring Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Messenger Plus er forøvrig et stykke programvare som blir nektet installert her i heimen Samme her, så da får jeg bare leve med begrensnigen. Innlegg nr 100. yahoo Endret 10. juli 2005 av Fosse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå