Espen_k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hvordan er det mulig å generere ett javascript på ett lett vis? finnes det en nettside som har mange (Mange) koder? eller er det laget et programm for det? si ifra i såfall Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva mener du? En nettside som generer skript skrevet i JavaScript? Hva slags skript tenker du på da? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 jeg mener om noen vet om et program som kan generere html koder eller en side man kan gå inn på for å finne html koder Lenke til kommentar
gather Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 tror det han er på jakt etter et et wysiwyg lignede editor for js Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Beklager, men det er umulig å forstå hva du vil frem til. Kan du forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 ok... jeg skulle visst om det finnes en tjenste på nett ellet et programm for "Windows" der man kan velge hvordan koden virker? skjønner dere ikke nå så drit i hele greia... jeg vil ha et programm som har noe med koding å gjøre, ikke program for å lage hjemmeside, men noe som genererer en kode til mitt behov Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Da skjønner jeg. Så vidt jeg vet finnes ikke dette, og hadde det gjort det, så ville programmet etter all sannsynlighet vært nærmest ubrukelig. Lær deg JavaScript, så kan du skripte dine egen skript. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 hvor skal jeg lære det da? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) hvor skal jeg lære det da? Det beste (og vanskeligste) er å gjøre som meg, studer andre script, google det du lurer på... Men du kan jo søke på google etter javascript tutorials Endret 14. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå