Litejk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en P42.0 med 512 mb ram og Geforce ti 4200 hvordan vil SA gå påmin maskin? vil jeg kunne kjøre med full grafikk? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nei det vil ikke være mulig. Du møter minimumskravene, men ikke de anbefalte fra Rockstargames. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en lignende pc til din. Jeg har samme grafikkort, og 512 mb ram. Men jeg har en AMD XP [email protected]. GTA går helt rent på min pc med mellomgode innstillinger. GTA SA er ikke så krevende, fordi det bruker samme grafikkmotor som GTA 3 og Vice City. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt spillet, men du ville kanskje få litt lav fps ved max gafikk. Kjør lavere innstilling, du ser nesten ikke forskjell allikevel! Det du merker best er FPSen! Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Her kan du sjekke om spill vil funke på din pc: http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvisor/service/ Minimum System Processor: Intel Pentium III 1GHz Graphics Card: DX9 compatible 32MB Memory: 256MB Disk Space: 700MB Operating System: Microsoft Windows 98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå