Gå til innhold

Tips til oppgradering av pc

Anbefalte innlegg

Nå skal pcen oppgraderes!! Den brukes mest til spilling, nedlasting, musikk og internett.

Det jeg har fra før er:

MSI KT3 Ultra2

AMD Xp3000+ (2.17ghz, må kjøre på 166 i bios for å få det (?))

Nvidia Geforce 3 Ti 200 128mb (Gainward powerpack (?))

SB Live Value!

Twinmos 512mb pc3200 1x

2x hd'er (greie nok)

dvd brenner.

250 strømforsyning.

Hva bør jeg oppgradere? Vet iallfall at grafikkkort og strømforsyning bør skiftes ut.

har en twinmos 256mb pc3200 brikke liggende.

kabinettet er et GAMMELT aopen kabinett, fulgte med pcen når jeg bygde den når jeg var 15 (er 19 nå..)

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Hvor mye har du til rådighet?

Som du sier er CPU og PSU det første som må byttes ut. Tror jeg vil anbefale deg å kjøpe ett 6600GT kort. Noe bedre vil bare bli overkill i forhold til resten av pcen. Mer ram er nok heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...