orodreth Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hei! Flashet biosen på dataen min men den hang seg helt på slutten av oppgaven. Nå reagerer den ikke på noen måte. Ikke lys når strømkabel blir plugget inn, helt død når powerknapp trykkes. Har prøvd disse crisis recovery disk eller hva det heter. Kortsluttet i parrallel port og prøvd starte. Det er bare det at jeg ikke vet om disketstasjonen funker. Når den starter opp i sånn modus, skal vifter og lys indikere noe? Kan dere skrive hvordan det egentlig skal gjøres så jeg er helt sikker... Takker for all hjelp jeg kan få. Endret 10. juli 2005 av orodreth Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 At du ikke får noe som helst reaksjon på LEDs etc. tyder på at det er noe annet enn BIOS som gikk feil her. Du kan jo prøve følgende: *Ta ut batteriet og strømkabelen, trykk inn powerknapp og la maskinen stå i ca. 10 minutter. Prøv å start den opp igjen kun med strømkabel, altså ikke sett inn batteri. *Prøv å starte med kun batteri. *Sjekk om pluggen for strømkabelen på PCen er løs. *Ring 815 62070 på mandag og forklar problemet. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) *prøvd* ikke ringt, men er ikke noe garanti eller no. Kjipt det her. Noe annet som kan prøves? noen som vil kjøpe laptop deler Må få ringt! *huske* Endret 15. juli 2005 av orodreth Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvor gammel er maskinen? Er ikke umulig å få godkjent en service selvom garantien er ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå