Ponder Stibbons Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg aner ikke om jeg er fullstendig ignorant, eller kanskje bare dum, men uansett; i forrige uke kjøpte jeg en 6680. Den er jeg selvfølgelig såre fornøyd med, bortsett fra at jeg sliter bittelitt med en liten ting: Jeg får ikke beskjed om hvem som ringer. All informasjonen jeg får er "Samtale". Anropsloggen viser "ingen nr". Hva kan dette komme av? (v. 2.04.15 til informasjon) edit: dette skjer uavhengig om personen som ringer har skjult nr eller ei Endret 10. juli 2005 av Ponder Stibbons Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Enten så ligger feilen i abonnementet (lite sannsynlig), eller så må du aktivere dette i menyen på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Ponder Stibbons Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Det viser seg at det er en sperre i simkortet (aktivert med *#30#), jeg har selvfølgelig aldri aktivert dette, men det kom nå en gang slik. Talkmore har ikke helt funnet ut hvordan de skal få deaktivert det. Hvis noen vet om en kode som tilfeldigvis skulle ha omvendt effekt, si gjerne i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå