mad-max^ Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Telenor + Volumtaksering Noen kunder har jo bundet seg i 12 måneder eller no, hva skjer med de da? Si de har igjen 6 måneder på den tiden, vil de da få muligheten til å bryte kontrakten da, eller må de ha volumtaksering i 6 mnd til? Det er jo ikke volumtaksering de har bundet seg i 12 mnd for! Mvh Kristian Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg har skjønt det slik at de som har kontrakt får den ut på fastpris. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hvis du har abonnement for 12 eller 24 måneder så har du fastpris de 12 eller 24 månedene. For ellers bryter Telenor kontrakter og det er vel ulovlig?? [Edit: skrivefeil] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-28 21:48 ] Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg skal ringe telenor kundeservice å spørre om man kan utvide bindingstiden.. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei Telenor har ikke lov til å bytte om på avtalevilkårene til de som har bundet seg for f.eks 12 mnd. Dvs, hvis dem ikke sier fra 3mnd i forveien ellerno sånt. Om dem gjør det, så er det ett såpass avtalebrudd at man kan si opp avtalen sin. Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Det er inderlig bra! Fryktet at jeg måtte sitte her med volumtaksering i 6 mnd! Vurderer sterkt og stikke inn på nextgentel og bestille meg noe snacks der, hvis jeg får tilbud om å avslutte abonnentet. Det sommertilbudet dems er jo ikke så aller værst! :smile: Mvh Kristian Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Med en gang jeg får beskjed om at dette går gjennom, så kommer linja mi til å bli brukt 100% 24/7 til bindingstida mi er ute. Skal laste ned alt mulig, bare for at djevlene skal få svi litt. :smile: Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Insanity: Det er da det er kjekt med ftp'er eller non p2p greier! Pass på at du går ut før 1 oktober da! For ellers blir det dyrt! :smile: Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Neida, har bindingstid frem til 15. januar, hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå