tørrfisk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ser etter en skjøteledning (helst ikke lenger enn 30cm) med mange strømkontakter på, (6+) Elkjøp har bare med 5, noen som vet hvor de har slike? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) clas ohlson har med opptil 10 kontakter... edit: bedret litt på linken Endret 10. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ville ikke kjøpt på svensken eller biltema eller noen andre billig steder... du får det du betaler for... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 enig, men hva er dårlig med disse? det blir som å betale 120 kr for en pakke med plastikkbestikk, i stede for 20kr og så si at "man får det man betaler for". det er ikke rare "komponentene" i et skjøtestykke som kan ha dårlig kvalitet. så lenge den er godkjent, kan du like godt kjøpe den billigste. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ville ikke kjøpt på svensken eller biltema eller noen andre billig steder... du får det du betaler for... En forgreiningskontakt som funker nøyaktig like godt som noen andre... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Viss du skal ha så kort ledning er det jo bare å klippe den av og sette på et nytt støpsel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå