Danrase Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har et 875p neo series hovedkort, med to SATA hd koblet til, ikke i RAID. skulle oppdatere BIOS på pur f, dårlig grunn ja. og lastet ned liveupdate fra msi sine hjemmesider. denne mekket en boot/update/rescue diskett, som skulle flashe bios, samt installere ny bios. etter den nye biosen var installert, "ser" ikke bios noen av hardiskene mine. har ikke tilgang på vanlig ide hd, så får ikke testet denne typen. brukte knoppix live linux for å teste om dette var os problem, men knoppix viste heller ingen hd. bios original tror jeg var AMI bios ver 2.3/2.4 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Godt mulig du må inn i BIOS, for så og enable S-ATA etter flashing av BIOS. Prøv, og se om det kan ha noe med saken og gjøre. Lenke til kommentar
Danrase Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) gode greier, funker nå, takk skal du ha... tenkte ikkje en gang på at eg måtte enable SATA i bios for at det skulle funke... (2IDE + 4SATA = du må enable SATA?!??!!!) det e offisielt fuxxored =/ Endret 10. juli 2005 av logbot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå