hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sjekk http://blogg.shitvaldres.com/ ja jeg veit det ligner litt vell mye på wordpress designet.. men hva syns dere?.. Hva kan gjøres bedre?.. (aldri skjønnt det med den fisken, Kan non forklare?) Takk for alle svar Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja, det ligner veldig mye på det standard designet, men var pent =) Bra gjort Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Takk Men, Noe mer jeg kunne gjort ut av det? Syns det mangler noe, Men ser ikke hva det er selv Endret 10. juli 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Et godt design bør ikke ha for mange elementer. Hva du mangler er jo smak og behag for din del liksom, du legger til det du selv vil ha. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Litt kjedelig kanskje, syns ikke den sommerfuglen passer særlig inn. Litt cheesy skyggelegging på den også. Les mer-linken ser veldig malplassert ut. Er liksom verken venstre-, midt-, eller høyrestilt. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Bilde oppdatert med en fisk og noe gress, Bedre? Les-mer linken helt venstere stilt.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nå ble les mer litt bedre ja ..men er ikke helt imponert over headeren, de figurene er vel noen shapes som ligger ferdig i Photoshop? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Nei det er det at jeg tar bilder og klipper ut det rund og gjør de svarte, Eller gresset er photoshop ferdig Nå tok jeg bilde av et par ski (twintip) og blenda det inn i det rosa... Endret 10. juli 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Litt for lett å se at det var wordpress spør du meg. Så det med en gang (uten å kikke i footer). Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hmm, Skal få gjort noe med det.. Bloggen kjøres på b2evolution Som er åpen kildekode (GPL lisensiert) Den bruker ikke WP da .. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 falt hardt for de hovern på høyre menyen, at rosa ble til svart og hvitt til rosa Pink Passion! Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Takk Jeg var litt usikker på den hover tingen først jeg da .. Endret 10. juli 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå