Gå til innhold

Gratis ws for 80min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en Dual 2800+ med 1GB RAM..

Hva hjelper det med dual CPU, når HLDS ikke har støtte for det?

Skaff deg ett liv a din taper

Les.

Forresten merkelig at staalesanne ble registrert på forumet her like etter at denne posten ble opprettet, og at han kun har postet her. :)

Når man kjører flere servere? Eller noen andre applikasjoner også? Nå ære seg sånn da vettu at jeg har drifta CS-servere i flere år.. så dette vet jeg like godt / hvis ikke bedre enn deg :)

Njaal

PS: Og staale tror jeg har kommet inn her etter at jeg la ut tråden på Qnet..

Lenke til kommentar

Du må nok bare akseptere at der inne er det vi som bestemmer hvem vi vil ha, samt hvem vi vil låne ut serveren til :cool:

Vi tar imot utrolig mye tull iløpet av en dag og tar kanskje ikke alt som en spøk hver gang, da låner vi den heller bort til noen som er hyggelige :)

Jeg syntes ikke det er noe vits i å dra det noe lengre nå.

Alle som ønsker å låne en warserver får stikke innom, og ikke la dere skremme av denne tråden her.

Endret av CaveDog
Lenke til kommentar
Merkelig ?

jaja da er det mye merkelig her i verden du....seff så kom jeg inn når den ble lagt ut....har ikke noe her og gjøre ellers

siden jeg både jobber med og driver et av Norges største data firmaer så er jeg litt lei data :p

Du driver firma men skriver til folk som om du var 12 år, vet ikke om jeg skal le eller gråte... :!: / :cry:

Lenke til kommentar
:cry:  :cry:

Kjeft fårn uansett....

:love:

Tror du bør tenke deg om to ganger om hvem som får kjeft her.

@ws-tilbudet, hvorfor må man idle i 8timer før man får server ? :S

Synes forøvrig det er like greit å leie xeon server på gameserver.no gjennom sms.(har ca 1100kr på kortet nå sånn ca. ^^)

Edit: 8 timer var det, enda værre :S

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Når man har idlet i 8 timer, vil man få 100%, fortsetter man å idle, så vil counteren fortsette å gå til 150%. Ved 100% får man låne server i 80 minutter. Dette er fordi vi trenger et skikkelig kø-system på utlånet, dersom serveren ikke er i bruk så kan vi tildele personer ekstra prosenter, slik at noen får brukt den hele tiden.

Hvis du har mye penger på kortet som du sier, så er det jo bare til å leie av xeon :) Dette er et tilbud til de som ønsker å benytte seg av det. Hvorvidt du ønsker det bryr vi oss ikke så mye om. Gjør det som er best for deg :thumbup:

Endret av CaveDog
Lenke til kommentar
Når man har idlet i 8 timer, vil man få 100%, fortsetter man å idle, så vil counteren fortsette å gå til 150%. Ved 100% får man låne server i 80 minutter. Dette er fordi vi trenger et skikkelig kø-system på utlånet, dersom serveren ikke er i bruk så kan vi tildele personer ekstra prosenter, slik at noen får brukt den hele tiden.

Hvis du har mye penger på kortet som du sier, så er det jo bare til å leie av xeon :) Dette er et tilbud til de som ønsker å benytte seg av det. Hvorvidt du ønsker det bryr vi oss ikke så mye om. Gjør det som er best for deg :thumbup:

Men hvordan funker det der sånn ca.

Når man har fått 100% så kan man leie så mye man vil, eller detter man tilbake til 0% og må opp til 100% igjen etter man har leiet. Ble litt forvirra nå.

Lenke til kommentar
Men hvordan funker det der sånn ca.

Når man har fått 100% så kan man leie så mye man vil, eller detter man tilbake til 0% og må opp til 100% igjen etter man har leiet. Ble litt forvirra nå.

Når man har 100% og bruker den så vil den gå tilbake til 0%, har man noe mer enn 100% vil man ha igjen den prosenandelen som overstiger 100% da man låner serveren. Har man si 150% og bruker server, vil man stå tilbake med 50% og måtte vente nye fire timer.

De fleste idag har fastlinjer, noe som vil si at det ikke er noe problem for noen å være online mye. Dessuten, vi er nødt til å ha litt tid i mellom slik at flere får benyttet seg av serveren, da vi kun har en server til utlån.

Du kan mene hva du vil om det, men det er et gratis tilbud som vi har lagt ned ressurser i, så om du ikke er fornøyd så er det bare å holde deg unna.

Hjemmeside : fight Club

IRC : #clanfC @ irc.quakenet.org

:w00t:

Endret av CaveDog
Lenke til kommentar
Må man være konstant der og idle?

Eller kan man idle i 4 timer, disconnecte, joine og idle de resterende 4 timer?

Du mister level tregt når du er off... tror ca 1/4 av det den stiger når du er inne.

Så hvis du er on 8 timer og off 8 timer så skal du ha ca 75% når du kommer på igjen.

Njaal

Lenke til kommentar
' date='11/07/2005 : 01:51']
Må man være konstant der og idle?

Eller kan man idle i 4 timer, disconnecte, joine og idle de resterende 4 timer?

Du mister level tregt når du er off... tror ca 1/4 av det den stiger når du er inne.

Så hvis du er on 8 timer og off 8 timer så skal du ha ca 75% når du kommer på igjen.

Njaal

Ok, har ISDN skjønner du, er derfor jeg spurte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...