staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ziron... Ikke lurt å kalle noen stygge idioter....kan risikere å spise med feilfrie gommer... Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 men men noen er mere glad i supper en andre.....sugerør er jo brukbart Liker sikkert ikke tygge mat uansett Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 ' date='10/07/2005 : 23:55'] For no jævla dritt! Ble bankicka fra chann da jeg hadde 99%!! For noen stygge idioter, noen fler dette har skjedd med? Venta på at DU skulle klage, så... her har du/dere grunnen: [23:19:05] <ZiroN^> [fC]CaveDog er det vac på den? [23:20:15] <@[fC]CaveDog> regner med det [23:20:16] <@[fC]CaveDog> sjekk [23:21:44] <ZiroN^> [fC]CaveDog om det ikke er det kan jeg nemlig cheate litt på den, det liker jeg så godt... fått banna 4 steam acc pga vac til nå liksom :S Vi i fC og stort sett alle andre klaner som synes det er gøy å game.... liker ikke cheatere veldig godt! Njaal Edit: skriveleif Og det tror du ikke var kødd? Syns synd på deg om du trodde på det, uanz du skylder meg 80min med gratis ws! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Og det tror du ikke var kødd? Syns synd på deg om du trodde på det, uanz du skylder meg 80min med gratis ws! Vel, dette er ihvertfall bare kødd ser jeg :!: Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 ZiroN: ja det kan du regne med at du får... eller nei. Njaal Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 KØDD sa luringen... ikke alle som har din samme bizzare sans for humor Og sikkert riktig at du kødda...minner litt om en kødd...så du kan vel ikke la være... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Og det tror du ikke var kødd? Syns synd på deg om du trodde på det, uanz du skylder meg 80min med gratis ws! Vel, dette er ihvertfall bare kødd ser jeg :!: :!: :!: hihihi Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ziron.. jaja fritt land så men hva du vil....btw så er det vel bare melketenner du mister uansett....så gidder ikke ta deg engang...sikkert pil råtten i kroppen...sånn som hue ser ut til å fungere... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 staalesanne der var du rapportert Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 HAHAH PLAGER MEG :!: At en kvisete liten pussling kaller meg for idiot og rapporterer meg hoho ja det kan ta nattesøvnene fra hvem som helst... eksponerer iq en din bare Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Skaff deg ett liv a din taper Lenke til kommentar
kalken Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) dere som tror ziron cheater, og du som banna han er en gjeng idioter, jeg kjenner ziron han cheater aldri han er en seriøs gamer. håper de folka blir banna fra hw.no Edit: btw stalesanne ro ned håper du blir utestengt.!! Endret 10. juli 2005 av kalken Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) få med deg alt da smartie....han selv som sa han cheata....og 2 ting 1 liker ikke og bli kallt idiot 2om jeg blir utestengt 0 betydning , har ikke vært her før i dag se registrert i dag så pass dine egne saker , må du bry deg så sett deg inn i ting i forkant . kan væra lurt det.. Endret 10. juli 2005 av staalesanne Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 For de som ikke kjenner Ziron kan det fort se alvorlig ut, og vi liker ikke cheatere. Så skjønner godt at han ble kicka derfra, og slik han flipper her gjør ikke saken bedre *hente popcorn og trykke refresh* Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 *hente popcorn og trykke refresh* :!: Sinnsykt bra kommentar!! *ler meg skakk* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du burde jo skjønne ironien i det ziron sa Njaal. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hei, jeg tror det er på tide at noen tar litt tak i posten før den sporer helt av. Først vil jeg bare få si at det jeg var som bannet vesle ZiroN fra kanalen, rett og slett av den grunn som ble nevnt tidligere i en post her. Håper han også begynner å oppføre seg som folk på forumet. Iløpet av en dag så har vi utrolig mange som kommer innom kanalen vår. Av disse så er det alltid noen som lager kvalme, og det er opp til opene å bestemme hvorvidt de vil ha de på kanalen. Når folk oppfører seg som små unger på kanalen, så vil vi ikke ha de der, og fjerner de med glede. Serverutleien til #clanfC er noe vi har helt frivillig og vi ser på det som et TILBUD til alle de som ikke har egen warserver. Ikke bare hoster vi serveren, men Njaal har også brukt mye tid på å utvikle scriptet som holder hele prosessen igang. Ikke klag på noe som er gratis og som andre folk bruker tid og ressurser på, da forsvinner det en dag. Ellers, prøv å hold postene på denne tråden litt mer seriøs, det er kanskje noen som finner interesse av den Endret 10. juli 2005 av CaveDog Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det jeg skrev var ment som en spøk, om du syns det var artig eller ikke kommer ann på humoren din. Og ja, 15 år gamle gutter synes sansynligvis det er litt gøyere enn 30 år gamle menn... Men likevel, prøv å ta ironien? Og du sier jeg "lager kvalme"? Kan ikke helt skjønne at jeg kan ha gjort det, men men, your channel your rules... Har en annen server som jeg kan låne 24/7 uansett, så skjønner ikke at jeg klager... Den er foresten uten VAC... _HEHE_ Men å se hva staalesanne skriver er bare tragisk, når du leser hva han skriver så er det ikke vanskelig å skjønne hvem som er minstemann her... Lenke til kommentar
staalesanne Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kjeft fårn uansett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå