Gå til innhold

Gratis ws for 80min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det det her hele posten din går ut på? å reklamere for en irc kanal? og får å leie ws ( som jeg tenker er war servere om jeg ikke tar feil )

Ja tenkte jo at noen synes det er _ok_ å få leie en gratis ws... men synes du det er bare dumt, så får du prøve å se en annen vei da vettu.. når det irriterer deg så.

Njaal

Lenke til kommentar
bare 1.6?

jepp 1.6 :)

Systemet er slik: du får en "level" etter hvor lenge du har vært der.. (#clanfc) denne går max til 150% og når du leier serveren så mister du 100%, og du må ha 100% for å kunne leie serveren.

Du får ca 100% av å være der i 8timer.

Du kan ikke leie serveren for lengre enn 80min selv om du har 150%. Dette rett og slett for at flere skal kunne bruke serveren.

Håper dette var litt oppklarende?

Njaal :)

Lenke til kommentar
For no jævla dritt! Ble bankicka fra chann da jeg hadde 99%!! For noen stygge idioter, noen fler dette har skjedd med? :realmad:  :realmad:

Venta på at DU skulle klage, så... her har du/dere grunnen:

[23:19:05] <ZiroN^> [fC]CaveDog er det vac på den?

[23:20:15] <@[fC]CaveDog> regner med det

[23:20:16] <@[fC]CaveDog> sjekk

[23:21:44] <ZiroN^> [fC]CaveDog om det ikke er det kan jeg nemlig cheate litt på den, det liker jeg så godt... fått banna 4 steam acc pga vac til nå liksom :S

Vi i fC og stort sett alle andre klaner som synes det er gøy å game.... liker ikke cheatere veldig godt!

Njaal

Edit: skriveleif

Endret av Njaal[NOR]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...