Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 oki En kamerat av meg her som snakker om noen tabell greier som skal være på HD og kanskje det er det linux har greid og slette...? Vi skal nå prøve med et verktøy for og fikse og "sette"opp seagate hardisken igjen. Er det noen her som vet noe mer om disse tabellene eller ?? Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Ja det har jeg prøvd, den sto nesten en halvtime.. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har du prøvd å bare vente mens skjermen er svart? Det skjedde nesten det samme til meg, men det var sener ute ut i installasjonen. Jeg bare ventet et par minutter. Dette har skjedd med meg før og men dette er desverre noe annet. Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Btw...hvor lang garanti tid har man på Netshop `? Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hepp Hepp Har fått fiksa det men og forklare kan bli litt værre... Har kjørt en CD som har "satt" opp harddisken på nytt. CD het ultimate boot cd 32 eller noe. Denne har slik jeg har fortsått det "satt" opp igjen HD med de rette master boot record. Det er disse "tabellene" linux har tullet med tror jeg. Endret 12. juli 2005 av Daggis Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Uki, hvilket verktøy brukte du på ultimate boot cd ? Jeg er desperat !!!!! Endret 12. juli 2005 av clario Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Inne på harddisk utilities. Der velger du merket (seagate ,maxtor osv) og så formaterer du disken din. Et annet prob kom jo da såklart opp missing hal.dll men det er et kjent problem og ligger nok sikkert noe om det ute på forumet Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Inne på harddisk utilities. Der velger du merket (seagate ,maxtor osv) og så formaterer du disken din. Er det noe å si om jeg har Hitachi ? , den står jo ikke på listen der.. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har ingen anelse du. Kanskje det ligger noe verktøy på hjemmesiden til hitachi. Søke på forumet er en pine får jo feil melding hele tiden Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvilket harddisk merke har du da ? Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) YES !!! Det virker Tusen takk Daggis !! Endret 12. juli 2005 av clario Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er bra jeg er allikevel like langt Får feil melding om hal.dll og å søke på forumet er jo nesten umulig. Men jeg gir ikke opp enda Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Når kommer den feilmeldingen ? Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Sjekk ut disse sidene: http://www.geekstogo.com/forum/Help_Unmoun...ror-t41469.html http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå