Plexius Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hei jeg har kjøpt adsl og en adsl hub. internette er koblet på 3 maskiner b.l.a min wi har akkurat samme xp på alle maskinene og det var jeg som koblet det til på alle 3.de kunne spille på nettet det kan ikke jeg hva er problemet? jeg kan søke og laste ned fra nettet men ikke spille spill har prøvt med cs og half-life og diablo2 uten resultat hva skal jeg gjøre? (p.s det har ikke noe med kabler eller nettverkskort og gjøre confused Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det er noe som heter stor bokstav etter punktum. Det er noe som heter komma. Jeg skjønte ikke et kvekk av hva du mente. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: hanscats skrev (2002-07-29 01:23):Det er noe som heter stor bokstav etter punktum.Det er noe som heter komma.Jeg skjønte ikke et kvekk av hva du mente. sorry men var ikke det han spurte om, Om han har skriveleifer så du skulle rette. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ja, tegnsetting er en finfin ting. :wink: Lenke til kommentar
baldytheman Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 De svarene fyren får her har jo ingenting med problemene hans å gjøre! Dette er bare så forbannet typisk for forumet i disse dager ... man stiller ganske så relevante spørsmål - og vips, så henger folk seg opp i alt annet enn det som egentlig er tema. Herregud og jammen!!! Hvor skal dette ende?? La nå fyren ha skrivefeil, vi har dem ALLE sammen - noen har flere enn andre, men sånn er det jo bare med alt, ikke sant? Hvis ikke dere kan svare på det han spør om, så la nå vær å bruke vår tid og energi på idiotsvar i trådene!! Hilsen en som er møkka lei av å tråle seg gjennom urelevante innlegg!! (og ja, jeg er klar over at dette heller ikke gir svar på det han spør om, men det er fordi jeg bare "måtte" få ut frustrasjon her) Jeg vet rett og slett ikke svaret på det han spør om. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Når eg spør om noe pleier eg å si fra på forhånd at useriøse svar er ignorert og at folk kun skal svare på det som blir spurt men det er vist en del her som ikke har den logikken. anyways Lenke til kommentar
Champ Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 hmm, er fryktelig rart siden du kan gjøre al t det andre på nettet. kan dere spille i lokalt nettverk? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: b.l.a min wi har akkurat samme xp på alle maskinene Hva i alle dager skal det bety? Lurte forresten på hvilket OS dere har? Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Han får masse useriøse svar fordi spørsmålet virker useriøst. Han sier ingenting om hvilke feilmeldinger han får, eller hva det er som tilsier at han ikke kan spille på nettet. iom. at han kan surfe virker det jo ikke som det er nettverksoppsettet det er noe feil med. Men de opplysningene han ga er det bare gjettning, og han spurte på en slik måte at de fleste ikke orker bry seg. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg har ingen problemer med å skjønne hva du sier. Siden du har netttilgang, kan det tyde på at det er andre problemer du har med maskinen. Har du husket alle oppgraderinger til Counter-Strike og Half-Life? Fungerer driverne til skjermkortet ditt som de skal? Hvor langt kommer du når du skal kobler deg opp mot en CS-server, hvilke feilmeldinger får du? Har du evnt. koblet fra de andre maskinene og prøvd å koble deg opp alene? Fungerer andre spill online? Dersom to av dere deler samme serienummer til CS, blir dere pent nødt til å kjøpe en CD til. [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-07-29 10:18 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Fungerer det forresten å spille uten nettverk? Det er litt vesentlig... Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg vet sikker mer om cs enn det du gjør. Ja jeg har updata cs og half-life. Må tåla litt folkens ein skrivefeil å to e vel normalt? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 mulig det er en ny dialekt. (venligst ikke snakk i dialekt her) De maskinene du har i nettverket dit, har du noen som helst kontakt mellom dem ? Hvis ikke så sørg for at alle maskinene har et tcp/ip opsett. Antageligvis har du kun en IP adresse fra ADSL leverandøren din. Det du da må gjøre er å opprette lokale IP adresser for LAN'et ditt. De kan væra hva som helst, untatt 127.0.0.1 som er den lokale maskin. Med disse lokale IP adressene vil PC'ene klare å komunisere. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Du har ingen firewall som sperrer? Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 11:38, Plexius skrev:Jeg vet sikker mer om cs enn det du gjør. Ja jeg har updata cs og half-life. Må tåla litt folkens ein skrivefeil å to e vel normalt? Det er DU som spør om hjelp... At noen gidder er mer en jeg skjønner med den holdningen du har. Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Hvordan gjør vi det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå