wil Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hei. jeg administrerer endel maskiner på skolen og hender seg at jeg oppdaterer 2 maskiner her hjemme+ mine da. på Windows XP maskinene som jeg oppdaterer så har de fått Windows Update v6. jeg kjører Windows 2000 på begge mine maskiner og jeg har bare versjon v4 eller 5. i følge Microsoft så skulle vel Windows 2000 også ha mulighet til å oppgradere til Windows Update v6? noen som vet om det går an eventuelt hvordan jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hei. jeg administrerer endel maskiner på skolen og hender seg at jeg oppdaterer 2 maskiner her hjemme+ mine da. på Windows XP maskinene som jeg oppdaterer så har de fått Windows Update v6. jeg kjører Windows 2000 på begge mine maskiner og jeg har bare versjon v4 eller 5. i følge Microsoft så skulle vel Windows 2000 også ha mulighet til å oppgradere til Windows Update v6? noen som vet om det går an eventuelt hvordan jeg kan få tak i den? Ser ut for meg som om du må oppgradere til Service Pack 4 først, men at det skal fungere da. Men det er mulig jeg tar feil. Microsoft Windows Update FAQ Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 selvfølgelig har jeg gjort det da. har Windows 2000 ENG+Sp4. men det funker liksom ikke allikevel. finnes det noen steder jeg kan laste den ned eller noe? Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) selvfølgelig har jeg gjort det da. har Windows 2000 ENG+Sp4. men det funker liksom ikke allikevel. finnes det noen steder jeg kan laste den ned eller noe? Den versjonen skal du få halvautomatisk* når du går til http://update.microsoft.com, det gjorde i hvert fall jeg. * Du må svare OK på en eller annen plugin, og velge installer eller noe sånt. Endret 10. juli 2005 av roac Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 å dette funker også i Windows 2000+Sp4? Lenke til kommentar
roac Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 og dette funker også i Windows 2000+Sp4? Ja Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 ser ut til å funke greit. ble bare noe feil meldinger her og der. fikk blant annet denne meldingen: The website has encountered a problem and cannot display the page you are trying to view. The options provided below might help you solve the problem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 sånn. da fungerer alt her. var bare Norton som tulla litt. pga at jeg hadde slått av noen tjenester for mye men nå som jeg slo på tjenestene igjen og restarta maskina så funka alt fint. Norton, Windows Update V6 og alt. da har man fått Windows Update V6 i Windows 2000. slipper man å formatere i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå