Gå til innhold

Dvdstrax bruker tid

Anbefalte innlegg

( tror jeg har postet denne på riktig sted )

Det startet natt til lørdag 25.6.05 da jeg tenkte å bestille meg Ray: Box Set fra enten dvdstrax.com eller platekompaniet.no. Valget falt på dvdstrax grunnet prisen. Bestilte meg filmen og betalte med visa.

Beløpet ble trukket med en gang og ordremailen kom.

Alt var greit tenkte jeg. Satt og ventet på å motta dvdn. ( jeg pleier å sjekke ordrestatus på slike steder ofte). 29.6.05 fikk jeg beskjed om den var sendt til deg. Det hadde da tatt 4 dager å prosessere ordren der inne. Helt greit siden jeg bestilte på en lørdag og de mest sannsynlig ikke kom på jobb før mandags morgen.

Så begynte jeg å vente på pakken som skulle dette ned i postkassa. Varene fra dvdstrax blir jo sendt fra danmark som det burde jo ta 2-3 dager. Men nei. Det er nå 10.7.05 og jeg har enda ikke fått varen. Jeg sendte en mail 6.7.05 og fikk svar om at jeg måtte vente litt til. Hvis jeg ikke hadde fått den innen i går så måtte jeg sende en mail og de måtte begynne å etterlyse dvd'n..

Hvilke rettigheter har jeg egentlig? har jeg rett til å heve kjøpet og bestille den et annet sted? har jo ventet i over 2 uker. begynner å bli ganske lei. Har sendt flere mail til dem men ikke fått svar i det hele tatt. Prøvd å ringe men de svarer ikke. svarte ikke på fredag kl 1400 engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sender deg sikkert en ny dvd da det virker som den har forsvunnet i det fantastiske postsystemet vi har i norge.. Har selv vært ute for at dvder ikke kommer fram og de har blitt verre med tiden.

De fleste shopene har da sendt meg en ny dvd.. handler for det meste på play.

Ser også at når jeg bestiller noe fra HK så tar faktisk kun 3 dager til jeg har det hjemme hos meg (pakker), Dette er noe det norske postvesenet kun lært litt av..

RScue

Lenke til kommentar

DVD'en du har bestilt kostet 259,- og er sendt ifra Danmark? Da påløper det MVA og gebyr fra Posten og i enkelte tilfeller forsinker det forsendelsen betraktelig. Ikke uvanlig at det tar over 2 uker før det kommer fram.

Trond

Lenke til kommentar

Hmm, fikk ikke med meg at det var en dvd over 200,- da kan du egentlig takke deg selv for akkurat på fortolling er ikke den raskeste tjenesten til posten... Har flere ganger brukt opptil 1,5 uke før det er blitt fortollet..

RScue

Lenke til kommentar

Vel, nå er det jo en uke siden denne tråden ble oppdatert, og jeg vet ikke hva som har skjedd. Men jeg var i kontakt med posten angående en pakke fra utlandet i samme periode som du ventet på din vare. Da kunne de opplyse at det var 1 ukes toll-behandlingstid på pakker grunnet stor pågang. Sannheten er vel at det var ferie, men men :roll:

Eller kan jeg i samme slengen nevne at jeg bare har gode erfaringer med DVDstrax.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...