Gå til innhold

Korleis er det i London no?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har teenkt å reise til London om ca ein veke, og lurer litt på korleis det er der no etter terrorangrepet. Heile T-bane nettverket er vel stengt, så korleis er det med å komme seg fram? Hørte også noke om evakuering og sånt, og så er det vel veldig store sikkerhetskontroller der no? slik som det var i USA etter 9/11.

Takker for svar, håper terroristene hart bombet fra seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

London er vel ikke akkurat det beste reisemålet for tiden, nei.

Det vil nok være en god del ekstra sikkerhet etter det som skjedde.

Busser, taxi osv vil nok gå som normalt, så det skal vel ikke være noe problem å komme seg fram dit man skal, vil jeg tro.

Når det gjelder t-bane nettverket, så tror jeg ikke det kommer opp som normalt. De må nok rydde, fikse osv der.

Men tror ikke de stenger hele t-bane nettverket, de stenger vel bare de linjene som går gjennom "der det skjedde", evt. sender togene "rundt" der det skjedde.

Mest sannsynlig vil det ikke skje noe mer i London, siden det har skjedde, og de har trappet opp sikkerheten. De slår som regel ikke til på samme plass noen dager/uker etter første gang. De er nok dessverre lurere enn som så :hrm:

Dette er hva jeg tror, ikke noe jeg vet.

Lenke til kommentar

Så dette på www.london.com :

"London News Update

London's functioning normally again after the series of attacks on Thursday 7th July 2005.

All buses, mainline trains, and most tubes are working. The capital's sights and attractions, shops and restaurants are open again, while theatre and cinema performances are, in the main, fully operative.

For more details call the London Information Centre on: +44 20 7437 4370 "

Så jeg tror det skal gå helt greit å dra til London nå.

Lenke til kommentar

Takker for svar, hotelet mit ligger rett over der en av eksplosjonene var, men siden det ser uit til at alt er greit igjen trur eg eg satser på å reise. Med all den sikkerheten skal det vel noke til at de klarer å slå ned på samme plas igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...