kai.kasin Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) hvordan kan jeg gjøre det? tenkte på endring av nåværende verdier +++++++og ikke ny hardware. har prøvd å søkt litt,men det er et hav at tekst, så jeg går den lettvinne vegen Endret 10. juli 2005 av kai.kasin Lenke til kommentar
JimL Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Om du skal lære deg noe fornuftig om teknologi (eller noe som helst for den saks skyld) så må du nesten bare finne deg i å lese. Du selv er den eneste skadelidende av at du driter deg ut, så jeg anbefaler deg ikke å begynne med noe overklokking uten at du vet hva du styrer med. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sjekk guidene på overklokkingsforumet... De er somregel gode, selv om du nok må lese litt... En av livets store prøvelser er at mesteparten av all informasjon må man tilegne seg gjennom å lese andres erfaringer... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Før du overklokker må du nesten ha litt teknisk kunnskap på forhånd. "Prøv og feile" metoden kan være risikabel og anbefales ikke. Det fins ingen 1-2-3 guide for å overklokke alle pc'er. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 I denne tråden står det litt om klokking. [Link] Ellers bør du finne endel informasjon ved å leite litt på overklokkings delen av forumet. [Link] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå