Ozelot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg satt og lurte litt på om hva som skjedde hvis jeg brukte: En stor tank bensin +Høytrykksvasker. Hvis jeg heller bruker bensin istedenfor vann, ville det funke å lage en flamethrower da ? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nå ville jeg ikke prøvd, høres alt for farlig ut. Uten at jeg veit, og rent intuitivt, kun spekulering, så ville jeg tro at mengden bensin som kom av gangen ville være alt for stor, og at en finere dyse ville være bedre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du er ikke den første som har hatt den tanken. Mitt googlesøk: http://www.google.no/search?hl=no&q=homema...methrower&meta= Her finner du både bilder og utallige framgangsmåter. Bare ikke bruk den til å grille katter med. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har prøvd dette med sykkelpumpe og bensin. Problemet er bensinmengden. Trykket i høytryksspyleren i kombinasjon med den lille dysen gjør at bensinen vil forstøver og du vil ende opp med en ildkule nær deg uten at det går noe langt. Med sykkelpumpeforsøket fikk jeg en langere ildstråle på ca. 5 meter men den gikk fort opp i en ildsøyle. Mulig jeg er helt på bærtur ang høytrykksspyleren men det er nå min teori. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bland inn litt olje eller mel e.l. for å fikse dét problemet, perpyro. Det jeg ville fryktet mer, ville være motvind. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Alle som elsker PVC-våpen (egentlig alle slags hjemmelagde våpen) MÅ jo bare lese denne tråden som beskriver (med bilder og animasjoner) byggingen og testingen av en vanvittig flammekaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå