Gå til innhold

2xPOV6800GT-kort vurderes solgt. Prisantydning?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det billigste 6800GT-kortet (gainward) koster 2999,-, dvs 5998,- for to stk. Da har du også ei bråkebøtte uten like, mens her får du ferdig påmonterte Zalmankjølere.

Det billigste POV-kortet koster derimot 3300,-.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Vel rett under 3k altså ca 5500 for 2 nye.... 5k for 2 brukte er vel "litt" optimistisk da?:p

6k for det billigste, 7k for de kortene og kjølerne det er snakk om. 5k er fortsatt litt optimistisk, men 4-4,5 bør gå.

EDIT: Ser nå at pakken med to Gainward 6800GT GLH-kort går for 5k...

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
For all del, selg dem hver for seg. Det er ingen som vil ha 6800gt i sli istedet for en enkel 7800gtx er det? :)

Ettersom x800xl selges for ca 2500 i pci-e utgaven så tenker jeg du kan få fra 2000-2500 pr kort.

slike kort med en så bra kjøler bør vere fristende :yes: men 5k er litt for mye, selg dem hver for se. antagelig lettere det, men mere pes da :D

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
For all del, selg dem hver for seg. Det er ingen som vil ha 6800gt i sli istedet for en enkel 7800gtx er det? :)

Ettersom x800xl selges for ca 2500 i pci-e utgaven så tenker jeg du kan få fra 2000-2500 pr kort.

enig med han her... folk kjøper heller ett kort som er bedre for lavere pris enn to kort som er dårligere..

Lenke til kommentar

5k for begge to er en fin pris det, synest ikke folk skal betale noe serlig mer eller mindre, og i tilleg er det Pov + at de har Zalman kjølere, som er veldig bra.

Det med garantien er en annen sak, folk tenker nok ikke like mye på garanti ved å kjøpe brukt enn viss de kjøper nye kort, så det skal nok gå bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Flotte kjølere, men eg tror du skal slite for å få noe ekstra for de. Om du får 4k tilsammen tror eg du skal være fornøyd. Spesielt nå etter at det har begynt å dukke opp rykter om ett 7800GT kort. Når det er på gata halveres prisen på kortene dine.....

Lenke til kommentar

Du kan jo strengt tatt selge begge for 10 000,-. Realitetene er dog at ett kort til 4500,- yter bedre... Kjøper man disse to kortene for mer enn 4000,- blir man lurt på alle måter. Om det er noen som faktisk er interessert i det allikevel er jo en helt annen sak. Grunnen er jo at vedkommende ikke er informert om realitetene. Et moralsk spørsmål egentlig. :roll:

Lenke til kommentar

JO det er det... 6800GT SLI rævkjører et 7800GTX :yes:

I 3dmark05 iallefall!

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...