B-Man Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hei Får en rar feilmelding når jeg booter shuttelen min. (Specs i profil). Jeg får følgende melding: " Verifying DMI pool....... NVIDIA Boot Agent 191.0304 Copyright © 2001 Nvidia Corporation Copyright © 1997-2000 Intel Corporation PXE-E6I: Media Test Failure Check Cable PXE-M0F: Exiting NVidia Boot Agent DISK BOOT FAILURE INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER " Denne kommer helt vilkårlig, noen ganger 2-3 ganger på rad mens det andre ganger kan gå 20 oppstarter uten at jeg ser den. Men den kommer ikke to ganger på rad sammtidig, altså: når jeg har fått den meldinga, og trykker reset, funker det.... men hvis jeg f.eks skrur av maskina over natta, kan den være der igjen når jeg starter om morgenen. Når denne meldingen har kommet blir maskinen bare stående der, samt at både HD og Status LED lyser konstant. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Se om du kan disable pxe-boot/boot fra nettverk i biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå