simerix Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hvilket er du i nå? Jeg er for tiden i gode gamle norge. Trøndelag, Snåsa komune. Men den 26.juli Skal jeg se om jeg kan få sendt en hilsen fra Bejing. Så jeg spør igjen: " Hvilket land er du i akkurat nå, når du svarer på denne tråden? Endret 10. juli 2005 av simerix Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Norge, men skal til tyrkia, så jeg får sende inn en hilsen m en uke eller litt mer Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Norge. Jeg også. Det er sikkert de fleste? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Akkurat nå befinner jeg meg i Norge. Har allerede vært på utenlandsferie (USA ), så jeg kommer nok til å befinne meg i Norge helt fram til ut på høsten en gang. Da er det tur til Polen med skolen som står på programmet. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Det er vell alltids noen som er på ferie et eller annet sted? Sånn som meg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Norge. Og her forblir jeg en god stund fremover. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Norge. All denne terroren skremmer meg. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nordland.. Teller det? Svolvær, og på jakt etter en festeklipsen for AMD prosessorer til Bigwater... Noen som har en? PM meg om noen ikke trenger denne.. Ikke meningen å gå OT i OT baren... Er desperat... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Norge .. slik som de fleste Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Akkurat na sitter jeg paa internett paa Hotel Mirva I Siena Italia Kjekt det her...hehe Folk rundt her veit jo hvem Tore Andre Flo er. Imponerende Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Er i Norge nå, kom hjem fra en 2 ukers ferie i Tunisia på torsdag. Gleder meg vanvittig til nesten sommer, da skal jeg kansje være i Tunisia i en måned, da er syskenbarne mitt med også, blir vanvittig morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå