chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men jeeez, når man spiller mer på puppefaktor en Britney & co fortjener man vel ikke annet? gjør som kurt, spill på tan(n)kenes kraft :!: måtte bare Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Når jeg leser de fleste av innleggene her lurer jeg på hvor mange av dere er over 7 år. De fleste av utsagnene her er rett og slett ren personhets. Små barn rund 7 år er veldig opptatt av pupper, så jeg regner med at jeg har havnet inn i sidene til en barnehage. Har dere ikke annet å gjøre enn å hetse Sandra, eller er det at dere er noen tapere som synes det mest artige er å skrive side opp og ned om Sandra. Det å skrive at Sandra er en russehore er rett å slett ærekrenkende og jeg synes faktisk at en eller annen moderator burde reagere på denne hetsen. uff, det er en grusom verden vi lever i Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uff, var på tvangskonsert med henne på lørdag, det var BOKSTAVELIG talt låter fra den siste skiva hennes: var du på speiderleir eller? Oh yes... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men jeeez, når man spiller mer på puppefaktor en Britney & co fortjener man vel ikke annet? Britney ligger langt foran Sandra i Toxic-videoen da Men hva er egentelig definisjonen på en russehore? Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ble så populært å kalle henne. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hva med noen pene bilder til? @anth: det innlegget du klagde på inneholdt ikke bare smileys, det inneholdt også tekst.. det eneste måtte være at han brukte mer enn to smileys, men herregud, en liten smiley for mye..ikke mye å henge seg opp i.. til og med så skapte det ikke ekstra rot, mas eller unødvendighet, på noen måte..."det kan..." sto det... jaja, jeg skal heller ikke henge meg mer opp i det der... Og, ikke no mer OT, nå er det Sandra det handler om... Jepp Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men hva er egentelig definisjonen på en russehore? Tja, er vel egentlig ingen definisjon. Personlig tenker jeg 'russer' med en gang jeg ser konturene av ansiktet hennes. I tillegg har en slik klesstil, holdning/væremåte òg bryster som vokser i lysets hastighet, en forsterkende effekt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Ikke heng dere så veldig opp i det negative ladede begrepet "hore". Vil ikke ha denne posten stengt! Dere kan diskutere hvorfor/ hvorfor ikke dere liker Sandra, men store pupper tenker man ikke (ihvertfall ikke jeg ) på når man hører på musikk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 men store pupper tenker man ikke (ihvertfall ikke jeg ) på når man hører på musikk. Nei, men det gjør man når man ser reklame for musikk. musikkvideoer, platecovere, intervjuer osv... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har sett Sandra irl, og visstnok, stort og pent utstyr, men hun er ikke særlig pen i virkeligheten. Mye penere på film osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 alle kjendis er pene på film *poste før psilocybe stenger* (håper jeg) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Husk på at dere sitter og prater om en person som faktisk kan gå inn å lese dette. Hun må da få holde på å lage musikk uten å bli rammet av den personhetsen vi finner i denne og andre forum-tråder på nettet.Artister er mennesker de også! Vi diskuterer da andre artister og kjendiser også. De kan da også gå inn her og lese dette. Det forandrer ikke folk sin mening uansett. Men slett ikkje alle andre artistar får sin eigen tråd der mesteparten er hetsing. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg bøyer meg i støvet for forumets interesse for personer av høy(utstående) kulturell betydning. Hvor store pupper hadde konen til Dostojevski? Hadde Hemingway et "puppesyndrom", var hans kones for små pupper grunnen til hans selvmord? Drakk Bjørnebo seg ihjel fordi hans mannlige kjæreste ikke hadde pupper? Jeg bare spør. Jeg imøteser kulturelitens svar med særdeles interesse. PS. Har Britney store nok pupper til dytte seg inn i Kulturhistorien? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Greit, da er vi ferdige med denne hetsediskusjonen. Det er ikke det denne tråden er for, heller ikke hetsinga hører til her... *be real! dont mess it up* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Husk på at dere sitter og prater om en person som faktisk kan gå inn å lese dette. Hun må da få holde på å lage musikk uten å bli rammet av den personhetsen vi finner i denne og andre forum-tråder på nettet.Artister er mennesker de også! Vi diskuterer da andre artister og kjendiser også. De kan da også gå inn her og lese dette. Det forandrer ikke folk sin mening uansett. Men slett ikkje alle andre artistar får sin eigen tråd der mesteparten er hetsing. Vel, uansett, ikke misforstå meg. Jeg er heller ikke særlig begeistret for at vi skal drive regelrett hetsing av en enkeltperson her. Men folk må ha lov å si meningen sin. Bare litt dumt at manges meninger kom litt ekstra sterkt fram akkurat i denne tråden. Jeg likte Sandra før jeg, når hun var med på Idol. For pen er hun jo, det kan jeg ikke nekte for. Men har begynt å like henne mindre og mindre med tiden. Spesielt etter hun begynte å henge med han jæ**a Philip og det der, og jeg har dessuten et inntrykk av at hun er i ferd med å miste litt bakkekontakt. Kjenner noen som har møtt henne IRL, og de sa at hun virket veldig overlegen. Men skal ikke uttale meg mer om det, da jeg aldri har møtt henne og ikke kjenner henne. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 At folk ser bedre ut på tv er vel ikke noe nytt.. Sjekk sexy Yasmine Bleeth! http://www.thesmokinggun.com/mugshots/bleethmug1.html Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Gjett hvem som nettop var på radio. Energy faktisk, med "lur en venn." Jesus ass, hun høres ut som en 11-åring. Også har hun så dårlig humor. Får energy til å ringe til sjefen hennes eller noe, for å lure han til å tro at hun har skrevet en kontrakt i 2000 og skulle til London. Så teit Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har slutta å se på MTV også fordi den er full av folk som ikke kan synge og som bare viser kroppen for å få solgt noe, kalles også for prostitusjon. Du høres ut som farfar. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dette er et musikkforum. Her diskutere vi artister og deres musikk, og gjerne deres talent eller mangel på sådann. For de som ikke klarer seg uten tillater vi en begrenset dose med puppesnakk på OT-baren, men her kan dere godt holde dere litt saklige. Det kan hende at Sandra som offentlig person må "tåle kritikk og drittslenging", (jeg er slettes ikke sikker på om jeg er enig), men det betyr ikke at folk er nødt til slenge dritt. Og forumet er uansett ikke forpliktet til å stille talerstolen for denslags. Trådstarter ber dere om "ikke henge dere så veldig opp i det negative ladede begrepet "hore"". Jeg er redd for at det er for sent. Skulle vi ryddet opp i tråden ble det ikke mye igjen. Når dere i tillegg til å la tråden skli ut begnner å krangle om hva dere skal ha lov til å krangle om gir dere oss ikke noe annet valg enn å stenge. Og alt fordi en eller annen ikke spesifisert avis visstnok skal ha gitt plata hennes en femmer... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg