Gå til innhold

Den STORE Sandra Lyng Haugen uten en tråd

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at dere kommer med uttalelser som er rett og slett personhets, dette var rett og slett ikke gøy å lese :nei:

Dette mener jeg om Sandra :

Uerfaren.

Synger bedre enn mora mi.

Veldig sympatisk ung jente, har et flott smil.

En sangstemme som kan ha potensiale om vi gir henne tid og riktige lærere.

Pen.

Lenke til kommentar
Altså, du skjønner at det blir litt teit å drive å "beskytte" Sandra? Det er hun som, på tross av null talent og kredibilitet, har valgt å leve et liv i offentligheten, da må hun tåle kritikk og drittslenging.

Det er en generell sak. Det finnes visse grenser for hva man kan publisere offentlig... Når det er sagt, så kan du jo spørre artister som Sandra om hva de synes om den slags personhets. Jeg tviler på at det blir positivt mottatt. Videre er det en vesentlig forskjell på personhets og konstruktiv kritikk. Men du tar kanskje ikke poenget?

Lenke til kommentar
Sandra kan ikke synge, rett og slett flaut at hun kan få gode kritikker. Så ser det også ut som at hun har sillikonpupper, og det selger vel.

det ser ikke ut som hun har silikonpupper i det hele tatt... man ser at puppene hennes er ekte, og de er fine :love:

Lenke til kommentar
Når det er sagt, kan andre"hollywood-platekontrakt-kjendiser" som J. Simpson eller Britney synge då?`...

Ja, Jessica Simpson kan synge!! :roll: herregud, følger du ikke med eller? og nei, jeg tuller ikke... fin som f er hun også..aaahh :love:

hun er den perfekte popartist...hvertfall min perfekte popartist :p

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
Sandra kan ikke synge, rett og slett flaut at hun kan få gode kritikker. Så ser det også ut som at hun har sillikonpupper, og det selger vel.

det ser ikke ut som hun har silikonpupper i det hele tatt... man ser at puppene hennes er ekte, og de er fine :love:

Vel, hun fikk myyye større pupper på kort tid. Når hun var med på Idol hadde hun vanlig størrelse, nå har hun store.

Lenke til kommentar
Vel, ikke på samme måte. Det var forresten en sak om akkurat dette for en tid tilbake. Husker ikke hvilken artist, men det kom store reaksjoner etter all forumhetsen på vg-net.

Å sammenligne en norsk tenåringsjente med russerhorer er ikke akkurat pent gjort...

Headcleaver: Voks opp!

Men seriøst da, alle som skal være popartister må tåle litt hets iblant... Og vet du, jeg synes du bør vokse opp selv, jeg.... Alle som har litt vett i hodet forstår dette... Det med at hun så ut som en russerhore var jo selvfølgelig ikke pent, for hun ser ikke ut som det.. Hun er veldig fin, er hun! :p

Lenke til kommentar

Vel, hun fikk myyye større pupper på kort tid. Når hun var med på Idol hadde hun vanlig størrelse, nå har hun store.

Hmm... Hvor lenge er det siden Sandra var med i Idol? Jo, det er 2 år siden det... Hun utvikler seg hun også vet du, akkurat som andre folk! Fine pupper har hun hvertfall :p

Lenke til kommentar
Og vet du, jeg synes du bør vokse opp selv, jeg....

Har jeg ikke vært saklig nok?

Den dagen jeg svarer innlegg med kun latter-smileys, da kan du be meg vokse opp.

Du tok ikke poenget hans, gjorde du? Vi kaller det humor.... Du skrev jo en moralpreken om at artister er mennesker de også, og dette forstår jo alle og enhver... Denne personen som skrev det der innlegget med latter-smileys, han synes da vel tydeligvis ikke at Sandra er noe spess... Og han tenker at artister må tåle litt hets, han som veldig mange andre...

Du skjønner det at ikke alt handler om å være saklig hele tiden, vet du...

Og det å være saklig er ikke ensbetydende med å ha vokset opp, heller... :p

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
Du skjønner det at ikke alt handler om å være saklig hele tiden, vet du...

Og det å være saklig er ikke ensbetydende med å ha vokset opp, heller... :p

Jeg synes ikke den slags usaklighet har noe her å gjøre, og det kan du lese mer om i forumreglene og nettetiketten.

Punkt 1, regler: Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig.

Nettetikette: "Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre"

Det står også at innlegg som kun inneholder smileys, og ingen tekst, regnes for ren spam.

Med andre ord er oppførselen i denne tråden uønskelig på forumet.

Og ja, den blir sikkert stengt...

Endret av anth
Lenke til kommentar

Når jeg leser de fleste av innleggene her lurer jeg på hvor mange av dere er over 7 år. De fleste av utsagnene her er rett og slett ren personhets. Små barn rund 7 år er veldig opptatt av pupper, så jeg regner med at jeg har havnet inn i sidene til en barnehage. Har dere ikke annet å gjøre enn å hetse Sandra, eller er det at dere er noen tapere som synes det mest artige er å skrive side opp og ned om Sandra. Det å skrive at Sandra er en russehore er rett å slett ærekrenkende og jeg synes faktisk at en eller annen moderator burde reagere på denne hetsen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...