Jonki Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva er galt med Phil Collins? han er sååååå T_T Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sandra er et musikals geni, enkelt og greit!!!! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sandra er et musikals geni, enkelt og greit!!!! Hehe... Du kødda ikkesant? Bare sånn for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Er det virkelig ingen andre her som syns Sandra ligner en "russerhore"? vel, Sandra er vel ikke et fruktfat, men å si at hun ligner på ei russerhore er vel litt å ta i? -------- det er helt utrolig at hun har fått en femmer, det må jeg si meg enig i. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sandra er et musikals geni, enkelt og greit!!!! Helt enig! Den største låtskriveren siden John Lennon. Også så intelligent hun ser ut !!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 H*n som gav hun en 5'er var kanskje ikke helt seg selv. Jeg reagerte også da jeg så det. Kanskje det er en feil et sted? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Den femmeren er manipulert. I utgangspunktet var det en 1´er, men så har gutta som sitter på grafisk lagt til en prikk i hvert hjørne av terningen. Dette er humor på høyt nivå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 vel, Sandra er vel ikke et fruktfat, men å si at hun ligner på ei russerhore er vel litt å ta i? Jeg ser konturene i fjeset hennes. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Nå kan vi diskutere fritt om norges største artist og håp for neste års grand prix. Tråden har skitftet navn for å slippe ot-snakk Lenke til kommentar
clario Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Sandra er et musikals geni, enkelt og greit!!!! Helt enig! Den største låtskriveren siden John Lennon. Også så intelligent hun ser ut !!! Jeg synes hun attpåtil burde fått Nordisk littertur pris for de svært djupe og tankevekkende tekstene Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 H*n som gav hun en 5'er var kanskje ikke helt seg selv. Jeg reagerte også da jeg så det. Kanskje det er en feil et sted? Vi husker jo alle Heidi Hauge reklamen for en tid tilbake Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hun har store pupper! Fine lår har hun også.. hvertfall etter det jeg så en gang i Oslo.. damn men så er det nå enest kroppen som funker også da! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uff, var på tvangskonsert med henne på lørdag, det var BOKSTAVELIG talt låter fra den siste skiva hennes: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sandra er en fantastisk artist. Hvorfor? - Hun har studiostemme så det holder - Hun har store pupper - Hun er "ung og uskyldig" - Hun har fått mye publisitet i media før hun kom med CD'n Når vi tar hensyn til hvilken musikk hun spiller/til hvilken målgruppen den rettes mot så er Sandra ikke mindre enn et funn! Lykke til Sandra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sandra er en fantastisk artist. Hvorfor? - Hun har studiostemme så det holder - Hun har store pupper - Hun er "ung og uskyldig" - Hun har fått mye publisitet i media før hun kom med CD'n Når vi tar hensyn til hvilken musikk hun spiller/til hvilken målgruppen den rettes mot så er Sandra ikke mindre enn et funn! Lykke til Sandra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 - Hun er "ung og uskyldig" Hun drar vel en britney når hun blir 20/21. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sandra: 5Lateralus: 2 Agreed, Lateralus suger hardt. Dessuten gir ikke musikkvideoene deres noen mening heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har dere fortsatt ikke skjønt det?? 5'ern ble gitt av en kåt 15 åring! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har dere fortsatt ikke skjønt det?? 5'ern ble gitt av en kåt 15 åring! det var LarsP! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg