Gå til innhold

Den STORE Sandra Lyng Haugen uten en tråd

iMono

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett det og. Sandra Lyng Haugen sitt nye album fikk 5 av en eller annen drittavis.

At man gir 5'er til alle norske filmer som er lagd er greit for min del, men hvis de begynner å gi 5'er til en artist som faen ikke kan synge og parodierer melodi-grandprix junior så er det noe galt. Du kan vedde på at de "fine" tonene på hennes kjempehit "I morgen" er autotunet til de grader! Jeg var en av de som ergret seg over Sandra i lang tid da hun var med i Idol. Hun spilte på sex, og alle vennene rundt meg sa ja takk. Jeg gjorde det ikke.

Jeg kjøper heller Phil Collins sitt samlbealbum i ren protest!

Edit: I morgen er forøvrig en covring av Annie's - Tomorrow... :hrm:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er store, men ikke så store som folk skal ha det til. Se på videoene i reklamen...

1. Hun klemmen dem sammen og lener ser forover slik at de skal se større ut

2. Andre som har lagt merke til at hun strutter no veeeeldig med dem til tider..?

Lenke til kommentar
Er det virkelig ingen andre her som syns Sandra ligner en "russerhore"?

Jo.

De er store, men ikke så store som folk skal ha det til. Se på videoene i reklamen...

1. Hun klemmen dem sammen og lener ser forover slik at de skal se større ut

2. Andre som har lagt merke til at hun strutter no veeeeldig med dem til tider..?

Derfor hun selger plater vettu. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett det og. Sandra Lyng Haugen sitt nye album fikk 5 av en eller annen drittavis.

Det må i såfall ha vært den eneste 5'eren hun fikk.

Skal vi se.... 3'er i VG, 2'er i Dagbladet, 2'er i Aftenposten

Vel...hun får bare holde på. Bryr meg ikke. Hun er oppskrytt uansett.

Lenke til kommentar

Vel, Phil Collins si samleplate får man i det minste kvalitetsmusikk av. Mannen har hatt en solokarriere som spenner helt tilbake til 70-tallet, og et lass av hits å plukke av. Sandra er en puppebimbo som synger på norsk og har hatt 2 hits på 2 år. Go figure.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...