stian123 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Heisann! Jeg lurte på hva dere på forumet synes om turning? Tenker generelt på turn.. Jeg synes det er utrolig morsomt å se på, fordi det er så rått å tenke på at det er et menneske som skrur og roterer som en gal i lufta der... Dessuten gjør Norge det ganske bra i turn: I europamesterskapet i troppsturn i fjord høst, endte Norge på 3 plass (SK STAG) i Herre og Mixklassen, mens Asker Turntok 1. plassen i dameklassen. I grenen Turn Menn er Norge stadig på pallen under internasjonale konkurranser og har flere nordisk mestere på samvittigheten. Turn Kvinner er ikke dårligere og har europamestere, nordisk mestere og internasjonale mestere i fleng. Dere kan foresten se på noen filmer av turn på www.teamgym.net Endret 10. juli 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Turn er genailt og uansett hva folk sier så blir de imponert når de ser noen som turner. Særlig nnår man turner utenom konkurranser som f.eks på stranden og ute på gresset i by'n. Det er så fett å få oppmerksomheten. Driver med turn selv. Er ikke så veldig god, men kan de grunnleggende bevegelsene som araber, flikk-flakk, back flip, front flip. Er ikke noe skrumenneske enda. Liker å hoppe trampett for der kan man gjøre så mye fett som man ikke kan gjøre på tumbling. Som for eksempel trippel salto. ( ja jeg vet noen gjør det på tumbling, men det er ikke aktuelt for meg engang). :!: Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vel, ingen tvil om at turning er en fasinerende sport. Men hvis jeg har valget mellom å se en eliteserie kamp, eller turning, så hadde jeg nok sett eliteserie kampen. Valget mellom dameturn og herreturn, så hadde jeg nok sett dameturn, ja Egentlig litt utrolig hvor myke folk kan bli uten å skade seg Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Vel, ingen tvil om at turning er en fasinerende sport.Men hvis jeg har valget mellom å se en eliteserie kamp, eller turning, så hadde jeg nok sett eliteserie kampen. Valget mellom dameturn og herreturn, så hadde jeg nok sett dameturn, ja Egentlig litt utrolig hvor myke folk kan bli uten å skade seg Dette er menn som turner HSG Christmas video Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Shait :o Imponerende greier det der. Selv om de bruker underlag med ekstra sprett. Var alltid gøy med turn på skolen. Springe mot trampolinen og ta en ustø salto og lande på tjukkasen. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Shait :o Imponerende greier det der. Selv om de bruker underlag med ekstra sprett. Var alltid gøy med turn på skolen. Springe mot trampolinen og ta en ustø salto og lande på tjukkasen. man trenger ikke det GALET eller Saltomortales Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nakenturn hadde kanskje vært noe? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Steike. Det siste hoppet i den filmen var crazy. Trippel salto med halvskru til baklengs. Det er den første quadruppelsaltoen jeg har sett. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Link Trur(håper) han mente med jenter da Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Link Trur(håper) han mente med jenter da *ikke trykke på linken likevell* Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Sorry.. Men har ikke noen nakenturnfilmer av jenter... Så håpa bare på at Okay var jente Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Sorry.. Men har ikke noen nakenturnfilmer av jenter... Så håpa bare på at Okay var jente Jeg skal finne noe jeg ! gi meg 20 min edit: finner ingen ting jeg, bare masse om naken = turn off Endret 12. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg syns turn er litt for "elegant". Liker mer den røffe og kontante stilen til wushu artister. Endret 14. juli 2005 av morningstar665 Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg syns turn er litt for "elegant". Liker mer den røffe og kontante stilen til wushu artister. jepp... turn er inponerende altså, men ikke så macho da... no offence!! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Topless gymnastics: http://www.big-boys.com/articles/toplessgym.html http://www.big-boys.com/articles/tbalance.html http://www.big-boys.com/articles/tfloor.html http://www.big-boys.com/articles/tuneven.html Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Det er mest apparat turn hvor det er sånn... Ikke på samme måte i troppsgym. Altså, treningene er jo som alle treninger.. Som en fotballtrening... Men konkurransereglene sier at vi må ha på såkalte "kondomdrakter" under konkurransekjøringene.. Men se på noen filmer av menn som turner i troppsgymnastikk da; KFUM Frittstående HSG Trampett HSG Tumbling Endret 20. juli 2005 av stian123 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Den gemene hopens oppfatning er at turning er gay... det synes jeg også. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Den gemene hopens oppfatning er at turning er gay... det synes jeg også. Det er en litt uklar kommentar. Hva gjør turn så "gay" for deg? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så har vi jo forskjellige grener innen turn. Frittstående, Tumbling, Trampett, Ringer, Svingstang, Skranke, bom, bøylehest og sikkert et par fler jeg ikke kommer på akkurat nå. Og det at man drar inn en persons legning i idrett er skikkelig lavt. Turnere har en kroppskontroll mannen i gata bare kan drømme om og det står det respekt av. Det krever hard trening. Jeg tipper vel det ikke er noe som står høyt hos dere som kommer med slike tragiske meninger. Hold sport og legning fra hverandre for det har ikke noe med hverandre å gjøre i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå