visionize Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Var på lan i går, og mens vi drev med nedrigging klarte noen å rive strømmen. Uansett, nå når jeg starter opp pc-en, så restarter den hver eneste gang den kommer forbi Windows loading-greia. Det eneste jeg kommer på (som sikkert ble korruptert av strømstansen, hva vet jeg), er at jeg bytta ut login-skjermen min (Tredjeparts ntui.exe elns kanskje). Det jeg lurer på, er om det er noen enkel måte å fikse dette på, eller er jeg basta bom nødt til å re-installere (noe jeg verken har lyst til eller har mulighet til for øyeblikket.) Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kan du ikke kjøre sikkermodus? Lenke til kommentar
visionize Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Nope. Login-greia er jo byttet ut, så hvis det er den og den er fubar, så kommer jeg ikke inn på noen av dem. Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Merkelig..! Prøvd å reparere/reinstallere windows? Det kan løse mange problemer, etter min erfaring! Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det som er enklest i din situasjon er nok bare og formatere og reinstalere hele windows. Om du har viktige data på disken så er det nok verdt tiden og prøve en reparasjon av windows. Lars Lenke til kommentar
visionize Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Det jeg skal prøve på er å brenne ntoskrnl.exe på en cd og kopiere den over til pc'en. Hvis teorien min stemmer, og det virkelig er den som er fubar, så burde dette fikse det. Joda, har viktige data på disken, så jeg prøver det meste egentlig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har hatt samme problem etter strømbrud, men det var problemer med RAM og harddisk. Jeg tok dem ut, og satte dem inn igjen. Da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå