Bravofox Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Trenger anbefaling av rimelig hovedkort til 939, så rimelig som mulig. Snuser på dette kortet, noen erfaringer der ute? 690 kr: Sapphire ATI Xpress 200P, Socket-939,ATX SATA, LAN, AC97, USB2.0, PCI-Ex16 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307851&cks=PRL Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg vil tippe at det kortet har mye av de samme egenskaper som MSI sitt kort med nesten samme brikkesett. Dvs. MSI har versjonen av ATI RS480 -brikkesettet med integrert grafikk. Du kan lese erfaringen min med det kortet her. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Fikk et sånt kort på fredag. Må si at jeg ble litt skuffa. Dette hovedkortet klarte ikke å drive rundt på 2x512 brikker fra Twinmos (ikke dual-channel kit brikker) og, klarte heller ikke å drive rundt på et 6600 GT kort. Når man installerer driveren til grafikkortet, så blir det "blå skjerm", etter restart. Hvis du skal kjøre et ATI skjermkort + duakchannel ram og ikke overklokke noen ting, er dette kortet utrolig stabilt, synes jeg. Klarer å kjøre med 1 og 3 ram brikker samtidig, også. Bare de er helt like.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå