Gå til innhold

hvordan innstallere strømforsyneren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som har en god forklaring på hvordan man skal innstallere en strømforsyner? en link eller noe kanskje?

jeg har aldri gjort dette før, og er ikke spesielt flink med pc'er=)

Vel, man skrur den fast i kabinettet. Monterer så alle kablene til hovedkort og enheters som skal ha strøm. Mener du at du er usikker på hvor du skal feste kablene?

Lenke til kommentar
ja...hehe

er usikker på hvor jeg skal feste alle disse kablene....det er jo så mange av dem....kan det skje noe spesielt om jeg kobler feil..?

Vel, det er ganske vanskeligå montere de viktgste kablene feil.

are sørg for at du Strømforsyningen ikke står på når du monterer kablene du.

24pin20pin.jpg

Denne kan bare kobles ett sted, på hovedkortet. Kabelen din har bare en ende da, og ikke to, endene skal være lik en av de to endene på bildet.

Ovenfor den skal du koble til en som ar mye mindre da. Like bred, men er heller formet som ett kvadrat.

DI12S.JPG

Disse har du nok endel av, de kobles til skjermkort, cd-rom, hardisker, vifter o.l

Finner du noen flere kabler som jeg ikke har avbildet som er med på strømforsyningen din?

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

tusen takk for svar...skal prøve meg litt frem....

har endel flere ledninger enn dem som var avblida...bl.a en liten en(sikkert til vifte) og en annen som er smal(p10)står det på den + består av rød, 2 orange og 2 svarte ledninger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...