YourShadow Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 er det mulig å skifte navn på en char? Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nei (du kan sikkert mase på GM etc men tviler på du får skiftet navn med mindre du har en usansynlig god grunn for dette) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja, det går an å skifte navn. Du må snakke med en GM. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 De nektet meg å skifte navn fordi det holdt seg innenfor retningslinjene deres, så... Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja, det går an å skifte navn. Du må snakke med en GM. Som jeg sa over ^^ Men nei det er ikke bare å snakke med en GM for så å få skiftet navn. Du må ha en meget god grunn og ikke bare det at du angrer på navn valg etc etc. Dette er ikke CS det er et RPG spill, du velger navn en gang og er det i henhold til Blizzards navn policy har du lite å komme med vis du bare angrer, grunnen til dette er at du opparbeider deg et rykte og dette ryktet går på navn og ingenting annet, du er i et sosialt spill (noe ikke alle CS freaks har skjønt enda desverre ) og burde oppføre deg her som ellers i et samfunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg klarte å få navnet mitt skifta da jeg lagde en bitteliten skamklipt gnom med liten sort bart ved navn "Führer" ! Men det var ufrivillig. Gjett hva dem renamed han til? Bernardette! Please liksom.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva heter characteren? Du må finne en eller annen grunn til at det navnet bryter navne-policien til blizz, så få en kompis til å rapportere deg til GM. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bare få en du kjenner til å rapportere deg. Si at navnet betyr noe støtende på samisk eller noe. Fungerte når vi prøvde. Lenke til kommentar
FramE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bare finn på en grunn, kjenner en som kalte seg noe som visstnok var et navn på et hardcore rockeband som hadde drept folk og sånn + andre ulovlige ting som dop osv. Dermed falt navnet under navne policyen deres og han fikk skifte navn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Men lager du et støtende nick og folk rapporterer deg så må du også forvente straff... 1. gang = advarsel 2. gang = ban i x timer 3. gang = ban i xx timer 4. gang = ban i x dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå