Pasient Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Altså. Jeg har vært alene hjemme nå i ca 2-3 uker. Konsekvensene av dette er at huset ser ikke ut, men det skal ryddes i dag. Fordi i morgen drar jeg til polen på ferie. Men, så kommer problemet. Plenen skulle vært klipt. Men det har regnet i natt! Så går det ann å klippe plenen når gresset er vått? :o Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja, det går and men det blir mye vanskligere. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Akkurat hvor mye vanskeligere? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) kommer vel an på hvor langt gresset er, hvor vått det er, og hvilken klipper du har planer om å bruke.. Edit: tok plenen her i for noen uker siden - mens det regnet. Gikk fint, egentlig. Endret 10. juli 2005 av tipp-ex Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Er ikke helt sikker men tror at kniven får litt mere problem med å bite i gresset når det er vått. +Du sklir lettere og blir vår ^^ Noen som har mer peil på vått gress en meg? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hmm.. Hva gjør jeg da? Plenen MÅ klippes.. :o Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Flamethrower funker sikkert flott som altid. Napalm? Men jeg tror ikke mamma blir såå glad når hu kommer hjem og ser at du har svidd av hagen hennes Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Etter en runde med sommerjobb som vaktmester kan jeg fortelle at det går fint, men om høyden på gresset blir veldig høyt må du ta det i flere omganger. Klipperen vil ikke greie for mye på en gang da. Skru opp høyden på klipperen og klin til! Om det slår feil bør du nok finne frem en hårtørker. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Skru høyden på max you say? Vell, er vell eneste muligheten jeg har. :o Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja det kommer til å funke. Vell .. hvertfall bedre Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Prøv å kjør gressklipperen litt på gresset og se om det funker. Syntes å huske at jeg klarte det. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Fyr løs! Eventuelt så kan du turbokkonvertere gressklipperen, men mulig moren din blir litt vill når hun skal klippe gresset neste gang og flekker skinnet av bikkja.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Er vell bare og prøve. Skal begynne på ryddinga av huset nå, så update kommer senere i dag. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 eneste som er at at klippere jobber litt hardere og hvist du bruker oppsamler så går denne av en eller annen grunn fortere full Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ja det kommer til å funke. Vell .. hvertfall bedre Ikke høyere vertfall. Gresset legger seg lettere flatere når det er vått, klipp på normal høyde, og du kan il nøds trimme den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hehe, rydde huset i siste liten kan bli værre enn du tror. Hvor gjør man av alt søppelet? Alle pizzakartongene? Alle brusflaskene? Foreldrene dine pleier jo ikke å ha så mye søppel å kaste på en gang, siden de faktisk bærer det ut flere ganger i uka. Good luck! Fylle 3-4 store søppelsekker med søppel og sette ute i oppkjørselen? "Se mamma så flink jeg har vært til å ROTE". Det at du bruker flere timer foran PC'n for å finne ut om gresset må være tørt eller ikke sier jo litt om arbeidslysten. Jeg liker ikke å rydde selv, og jeg bor alene. Endret 10. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Satan, for en feilpost. Glem at denne eksisterer. Er litt trøtt nå. Endret 10. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nå gadd ikke jeg å lese alt som stod skrevet her, siden det føles som om øynene mine er limt sammen. Men når gresset er vått har det øett for å "legge" seg ned mot bakken i stedet for å bli klipt, så det er ikke så sikkert at du får noe bra resultat. Og uansett skal en ikke klippe plenen på søndager. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Når gresset er tørt stritter det mer i mot, nå det er vått legger det seg bare ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå