6680_man Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hei ifølge mpx kan telenor låste z800 benytte alle simkort som roamer med telenornettverket.... den er da i tilfelle ikke låst slik som de siste modelllene som har vært på kampanje fra telenor.. er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?? noen som har testa med eks. Sense,Chess?? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Er ikke sikker, men hvis de sier det, så kan du jo bare kjøpe den Hvis det ikke fungerer sånn som de sa, så har du krav på at de fjerner operatørlåsen Produktet skal være helt likt som de beskriver det, med sperrer osv.. Endret 10. juli 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg tviler sterkt på at det mpx sier er riktig, men om de sier det, og du bestiller, så har du krav på å få åpnet/fikset/ordnet telefonen slik at Sense fungerer om de skulle ha feilinformert deg . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bare vær sikker på at du kan dokumentere at de har sagt det i etterkant... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Og sørg for at du har Telenor-nett og ikke NC-nett slik de fleste Sense-kunder har i dag. Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 NB! Telenor Låst - kan brukes av simkort som er tilknyttet Telenor GSM nett kan vel ikke misforstås denne setningen?? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Off-Topic : Jeg anbefaller deg ikke å kjøpe fra mpx hvis det ikke er nødstilfelle Jeg måtte igjennom 30 mail for å få bytte mitt skjermkort en gang hvor alle mine argumennter lå høyst Men dette er kanskje bare en personlig erfaring Endret 10. juli 2005 av gamerman Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Mener å ha sett en egen tråd med anbefalinger og advarsler mot div forhandlere her inne på forumet en plass men uansett takk for at du deler din erfaring..... er forøvrig veldig mange som er fornøyde med mobilleveransene til mpx. de er raske og ikke så ille på pris god sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå