pgdx Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det heter faktisk "CS, åh, CS" Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så svinger vi inn igjen tråden på topic og ikkje drøfting av topic bokstavleg. Så tok eg meg den friheit å endre topic frå CS å linux til ratix sitt forslag: Steam/Counter-Strike og GNU/Linux. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hvert dritta topic æ e i e han/du stygge jankkee å dritt på alt...hate dæ så inmari my Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå har det seg sånn at jeg er en stor cs fan å programmerings fan...Så bør jeg skifte til Linux? Ja Lenke til kommentar
ratix Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvert dritta topic æ e i e han/du stygge jankkee å dritt på alt...hate dæ så inmari my HVA? ... Jeg og noen på irc brukte 10min for å tyde hva du sa, og vi kom frem til Hvert eneste topic jeg er i er han stygge jankee og driter på alt. Hater deg så innmari mye. Du er ny på forumet og har 24 poster, ro deg ned før du blir bannet. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Og til topic: Du er 12 år gammel, spiller cs og oppfører deg uhøflig. GNU/Linux er ikke for deg. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Oki sorry jankee...Ska ikke skje flere ganger Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kjører CS/Steam i Cedega, med 71fps (100fps i windows), så synes ikke det er dårlig! grafikken er akuratt like bra som i windows! Bruker NVIDIA driverne. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Og til topic: Du er 12 år gammel, spiller cs og oppfører deg uhøflig. GNU/Linux er ikke for deg. Ikke ta alt motet fra ham. Han kunne vel prøve dualboot i en periode og se om han likte å bruke Linux? Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) jeg har aldri kjørt BARE linux, har XP til 14izZ funksjoner, som webcam i msn osv.. også gaming da..Dual boot er det tryggeste egentlig.. har du xp i backup Endret 17. juli 2005 av Petter3k Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Til opplysning, Counterstrike fungerer helt fint med Cedega under Linux. Steam / Half-Life 1 + CS 1.5 fungerer utmerket. Bruke wine/winex under hvilken som helst distro, bortsett fra ubuntu/mandriva/red hat. Hvis du vil ha mer utfyllende informasjon og skal gjennomføre det, så send meg en PM - så skal du få noen råd på veien. Til Nichotin: cedega isn't worth the squeeze. Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Min Wine versjon i Slackware ville ikke kjøre Steam/1.6, så jeg måtte innstallere Cedega for å få det til å virke. Men da virket det skikkelig også. Rundt 70+fps på CS 1.6. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Er vel kjent at å få Steam til å fungere i Wine er ein utruleg vanskeleg ting (ja, Half-Life og CS 1.5 er enkelt). Cedega gjer det out-of-the-box. Endret 18. juli 2005 av objorkum Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Til opplysning, Counterstrike fungerer helt fint med Cedega under Linux. Steam / Half-Life 1 + CS 1.5 fungerer utmerket. Bruke wine/winex under hvilken som helst distro, bortsett fra ubuntu/mandriva/red hat. Hvis du vil ha mer utfyllende informasjon og skal gjennomføre det, så send meg en PM - så skal du få noen råd på veien. Til Nichotin: cedega isn't worth the squeeze. Winex er Cedega. Opp til og med versjon 3 het det Winex, så byttet de navn ved versjon 4 til Cedega. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 jeg har aldri kjørt BARE linux, har XP til 14izZ funksjoner, som webcam i msn osv..også gaming da..Dual boot er det tryggeste egentlig.. har du xp i backup Nå har amsn kommet med webcamstøtte da Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har amsn kommet med webcamstøtte da Siden når? Ligger det i den nyeste CVS-en, eller? Jeg leste at de skulle jobbe mer med støtte for det, men har ikke sett det ennå... Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har amsn kommet med webcamstøtte da Siden når? Ligger det i den nyeste CVS-en, eller? Jeg leste at de skulle jobbe mer med støtte for det, men har ikke sett det ennå... Jepp, cvs-versjonen av amsn har webcamstøtte, jeg har testet den, og den virket relativt stabil, men ikke helt perfekt ennå(Forventet jeg heller ikke), men de nærmer seg. En ting jeg likte, var at kameravinduet dukket opp utenfor samtalevinduet. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Mhm, testa aMSN CVS no, og det ser ut til å fungere bra. *Håpe at GAIM får det snart* Husk at på CVSen må ein køyre ./configure && make inne i aMSN-mappa for å kompilere diverse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå