donkeykong89 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Litt teit topic men jeg har en harddisk som jeg splitter i to C: og E:, så vil jeg at når jeg trykker på start menyen skal det dukke opp Min musikk Mine bilder og andre mapper i E: og ikke i C:. Hvordan gjør jeg det er det noen som orker å forklare meg? takk på forhånd. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 kopier snarvei til de mappene du skal ha legg dem inn på C: documents and settings/all users/startmeny håper dette hjelper Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 nope jeg fant ikke min musikk, mine bilder og mine dokumenter- mapper der. men takk for svaret allikevel. setter stor pris på at noen prøver å hjelpe. Er egentlig ganske lat da, for jeg kunne bare trykk først inn på Min datamaskin så velge E: som er mine andre harddisk som jeg bruker til dokumenter. Lenke til kommentar
njuben Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Høyreklikk my documents- propertiest-move Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Okay tusen takk njuben akkurat hva jeg mente.. Hehe så enkelt. Har aldri oppdaget det før.. Edit: feilrettet. Endret 13. juli 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du kan også bruke Tweak UI (kan lastes ned hos Microsoft), der kan du endre hvor du forskjellige 'My ditt og datt' katalogene skal peke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå