Po[wP]ow Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har Gainward Geforce 6800GT som har 2 vifter som egentlig ikke kjøler så veldig bra, jeg er stadig oppi 60-70 grader og maskinen bare plutselig restarter seg. Lurt og kanskje kjøpe ny skjermkort vifte eller ?? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hvis du leser litt rundt, så er ikke 60-70 grader så mye... er det på load, eller idle temperatur den er sånn? (load er når den har vært i hardt bruk, feks spill i over en time, idle er når den ikke er i bruk) james Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Som JamesT^ sier, så er 60-70C ingenting når det kommer til temperatur på 6800GT-kort. Regner med det er load-temperatur du snakker om her. Dersom du uansett vil skifte kjøler, så er denne å anbefale. Da vil skjermkortet bli stillere i tillegg til at det blir en god del kjøligere. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 okei, det er load jeg mener ja. idle ligger den på 60 grader. men takk skal der ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå