-Teddy- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ikke noe som er som litt rompekos Generelt er livet bare en stor fest. Okay, nå lurer jeg på hva folk mener med rompekos egentlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 La oss feire og være glade! Sommerferien har såvidt begynnt og reisemål nærmer seg! Forum.hardware.no er oppe og går i beste velgående og pole har satt ned alder's grenser! La oss feire våre glemte skoledager! Hva?! satt ned aldersgrense? til hva? Alt opptil 21.9% -> 18 år grense Alt over 21.9% t.om. 60% -> 20 års grense Alt over 60% -> får man ikke på polet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hehe, bra du tar deg tid til å lære deg et ordentlig instrument! Definer ett ordentlig instrument for meg er du grei? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hehe, bra du tar deg tid til å lære deg et ordentlig instrument! Definer ett ordentlig instrument for meg er du grei? Jeg er ikke grei, men lå ikke noe mer bak det jeg sa enn at jeg syns det var kult at han ville lære å spille gitar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Vi har en Gledesutbrudd kategori. Bruk den. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg