Aiwa-_- Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Sitter her med en rævva pc grunnet overklokking som gikk galt x2 og lite spenn =\ Lurer på om jeg skal skrape sammen 5-6 tusen og kjøpe pc nå eller om jeg skal vente til amd kommer med sin m2 plattform (hvis den het det da ) Mitt spørsmål da er, er det noen som har peiling på når den plattformen kommer, mente jeg hørte noen sa årskifte 2005/2006 men kan hende jeg tar heeeelt feil.. uansett, er takknemlig for alle svar som kan få meg på veien av kunnskap igjen =) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Årsskifte 2005/05 eller Q2 2006 er nå det jeg tipper, muligens Q1 om vi er heldige. Og ja , M2 er verdt ventetida. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Og ja , M2 er verdt ventetida. Hva er nytt med M2 egentlig, bortsett ifra antall pinner da. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Fatter ikke at folk gidder å drive å "vente" på alt mulig... Gidder ikke en gang å fuc** opp meg selv med å lese om produkter som kommer om år og månder.. Men det er da bare min mening.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 M2 : DDR2 Støtte. 65Nm prosses antakeligvis. Dual Kjerne med muligens støtte for Virtualisering (HT). SSE3 (Nyere amd cpu'er har det allerede). Sikkert flere ting som kommer til denne sokkelen, men bare for de overnevnte egenskapene så kommer jeg til å vente. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) M2 :DDR2 Støtte. 65Nm prosses antakeligvis. Dual Kjerne med muligens støtte for Virtualisering (HT). SSE3 (Nyere amd cpu'er har det allerede). Sikkert flere ting som kommer til denne sokkelen, men bare for de overnevnte egenskapene så kommer jeg til å vente. DRM kanskje? Bare vi får vite at maskinvaren er DRM kompatibel. Vil ikke ha noe som plutslig blir aktivert en dag man oppdaterer BIOS. DDR2-ytelsen blir spennende. Selv så tipper jeg det ikke blir noen store forskjeller i det hele tatt. Blir nok s939 på meg. En dualcore 3800+, visst denne kommer. Endret 12. juli 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tviler på at vi blir påtvungen DRM med det første, så vidt jeg forstår det så kommer ikke DRM for fult før I longhorn en plass. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tviler på at vi blir påtvungen DRM med det første, så vidt jeg forstår det så kommer ikke DRM for fult før I longhorn en plass. Ja, du sier noe der. Longhorn skuffer jo med mange funksjoner som MS har fjernet, men noe DRM har vi enda ikke hørt snakk om. Det er jo denne funksjonen vi ikke trenger, vi vil jo ha alt det andre som ikke blir med Men DRM funksjoner legges jo inn i nye brikkesett etterhvert. Visst M2 ikke er kompatibel med dagens brikkesett, så ser det jo ikke lyst ut. Men skjønner jeg AMD rett når jeg sier at M2 er for å skille DDR2 CPU'ene fra DDR1 CPU'ene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå