tjalla Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har desverre gått glipp av Roskilde og Quarten pga jobb :\ Så... topic. Helst på Østlandet, foruten Øya.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tja, du har jo HITS. Er i Bergen tho'. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Stavernfestivalen har jo et bredt utvalg - fokus på hovedsaklig (bare?) norske artister dog. Animal Alpha blant annet som er helt rå live - jeg var ikke på Quart, men har sett de i Oslo tidligere. Endret 9. juli 2005 av Shimano Lenke til kommentar
si_men Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hvis du intriserer det for blues er det blues fetsival i Oslo 20 juli tror jeg (rett meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Du kan sjekke festivalguiden på Startsiden.no, men jeg ville uansett gått for Storåsfestivalen i Sør-Trøndelag! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Kloppstock på Harestua (Hadeland) 27 august. Artister: Lillebjørn Nilsen Kurt Nilsen Wig Wam Johanna Demker Klovner i kamp Karpe Diem Burning Burritos Bratpack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå