Skurk Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenkte jeg skulle skaffe meg Lian Li drevramme. PC'n min er vannkjølt så lydnivå er minimal.. så vil 34.4 dB(A) bråke mye? vet ikke hvor høyt dette er. har tt bigwater hvis noen kan sammenligne me vifta på radioator. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 34.4 dB(A) er en flyvemaskin 20 db er det man kan kalle stille, 15db lydløst. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Slik høres en vifte på 35db(A) ut og til sammenlingning så høres en vifte på 19db(a) slik ut... Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 hmm.. ikke bra.. er denne noe bedre da tror dere? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 du kan jo bare kjøpe med en mer stillegående vifte eller spandere på deg en viftestyring. jeg går ut i fra at du har lian li kabinett siden du først kikka på drevramme til lian li Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det er nok like så greit å kjøpe det første alternativet, men bytt ut viften hvis den bråker for mye (noe den for de fleste vil gjøre hvis 34,4 db stemmer)! Sleng inn en 120mm vifte fra SilenX på 11db(A) så blir det nok stille Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) heh.. nei jeg har ikke det.. trengte bare noe å henge flere harddisker i 5 1/4 slot Sleng inn en 120mm vifte fra SilenX på 11db(A) så blir det nok stille å denne passer selvfølgelig? og kjøler nok? Endret 10. juli 2005 av Skurk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 nei en 120mm passer ikke, mene den hadde kjølt nok som jeg sa, enten så kjøer du en stillere vifte (papst) eller så kjøper du deg en viftestyring, så kan du justere alle viftene dine som du vil og harddisker blir varme, mene de er lette å kjøle, selv en 12db papst kjøler 3 disker mer enn nok (jeg vet, jeg har en sånn vifte montert foran et par 200gb disker selv i filserveren) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 nei en 120mm passer ikke, mene den hadde kjølt nok som jeg sa, enten så kjøer du en stillere vifte (papst) eller så kjøper du deg en viftestyring, så kan du justere alle viftene dine som du vil og harddisker blir varme, mene de er lette å kjøle, selv en 12db papst kjøler 3 disker mer enn nok (jeg vet, jeg har en sånn vifte montert foran et par 200gb disker selv i filserveren) Den opptar 3 stk. eksterne 5¼" brønner og har plass til 4 stk. 3½" harddisker. Harddiskfestene er vibrasjonsisolerende (ikke avbildet). 120mm vifte med støynivå 34.4 dB(A) suger friskluft gjennom et filter og blåser så friskluften over harddiskene. Nei hvis du mener det så... Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvorfor passer den ikke.. er da 120mm på den drevrammen.. men hva vet vell jeg.. kan sikkert bruke software styring på den da.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 doh trodde det var den lille versjonen med 80mm vifte og bare plass til 3 disker. sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå