marius90 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hei, har et problem som er til å bli syk av, når jeg siter å spiller f.eks cs på internett, så forsvinenr plutselig internetten, dette gjelderm også hvis jeg bruker kazaa eller lignende, men det skjer ikke hver gang, men ca hver 5-10 gang jeg bruker et internett basert spill/program, så måten jeg løser dette på er at når intenetten forsvinenr, så må jeg skru av pc'n å sette internett kabelen inn i en annen pc i et par minutter, for å så sette den tilbake i den vanlige pc'n da virker det, men når jeg spiller å bruker limevire osv, da mister jeg internetten igjen etter at jeg har startet å brukt programmene 5-10 ganger da må jeg gjøre samme prosedyre igjen, hva kan være galt? jeg bruker foresten det integrerte nettverkskortet i asus a8n sli. Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hvilken oppkobling har du i mot internett ? har du en ruter i mellom internett og pcen din. Løser problemet seg av og bare slå av pcen, la den stå avslått i noen minutter og starte den igjen ? Kan hende vi kan finne ut av det, men trenger litt mere info før jeg kan si noe. Lars Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tror du bør sjekke maskina di for spyware. Prøv å gå til microsoft å last ned deres anti spyware program. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 lars@digitalimpuls: jeg har online adsl, bruker kun den internett boksen som fulgte med ikke noen ruter osv, det hjelper ikke og ha maskina av, den eneste måten er ås ette internett kabelen over i en annen pc i et par minutter, og så sette den tilbake igjen. uffda: har bruk en haug av sånne programmer, ad-aware, spybot, nod32, microsoft antispy osv. Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da tror jeg faktisk at jeg ville ha kontakta telenor og hørt om de har hørt om akkurat det problemet før. Det du kan gjøre for og sjekke at din hardware ikke har problemer er og skaffe en kryssa nettverkskabel og kombe sammen dine to pcer og se om det samme skjer da. Hvis du ikke mister forbindelsa i mellom de to pcene med den kabelen så er det nok enten kabalen du bruker i mellom pcen og modemet i fra telenor, eller selve boksen du fikk i fra telenor. Lars Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det du kan prøve er å installere denne sikkerhetsoppdateringen..Jeg hadde et lignende problem og alt løste seg da! Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Har du prøvd med en annen nettverkskabel siden når du må ta ut nettverkskabelen og plugge den i og så virker det. Hører ut som dårlig nettverkskabel. Hvis du har flere maskiner i nettverk mister du kontakt med den ? Har hatt problem med en nettverkskabel ved at når jeg kopierer ting over via Lan så går overføringen tregt..når jeg rørte på nettverkskabelen da fikk jeg hastigheten jeg skulle ha. Erstattet denne kabelen med en ny en og nå funker det som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå