SofaKingLame Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg lagde den siden bare for at jeg skulle ha noe der... Men hva skal jeg ha på siden?? Den må jo passe noen lunde til domenet... Ulovlig.tk Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Argh... dere er like tommme som meg? jaja... Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvis du akter å gjennomføre de handlingene som domenenavnet tilsier, så er det høyst sannsynlig et brudd på Retningslinjene. Og da bør du ta slike forespørsler et annet sted... _________________ "The first ten million years were the worst. And the second ten million, they were the worst too. The third ten million, I didn't enjoy at all. After that I went into a bit of a decline." --Marvin, the paranoid android [ Denne Melding var redigert av: EJH på 2002-08-08 00:24 ] Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Har du lov av Remedy til å bruke det bildet av Max Payne? og det andre bildet av "deg"?Hva med det?Eller kanskje det er hele greia med siten din-å legge ut bilder du ikke har rettighetene til?Hehehehe..........Bare kødda jeg.Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå